1ος Άξονας: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη

Το πρόγραμμα ονομάζεται “Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο“.  Τα παιδιά συνεργάστηκαν ανα ζεύγη, σε μικρές ή μεγαλύτερες ομάδες προκειμένου να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας. Στις δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν αξιοποιήσαμε το θεατρικό παιχνίδι, τη δραματοποίηση, τα φύλλα εργασίας ενώ προωθήθηκε η η κριτική ικανότητα, η μεταγνώση, η ενσυναίσθηση, η κριτική σκέψη, η στρατηγική σκέψη, η επίλυση προβλημάτων.

Αρχικά, χαλάρωσαν και εκφράστηκαν ελεύθερα παίζοντας κινητικά παιχνίδια

20231011 113720 Β 20231011 113813 Β 20231011 114109 Β

έφτιαξαν κανόνες για τη σωστή λειτουργία της ομάδας

20231020 074351 2

ενώ με τα μαγικά γυαλιά έβλεπαν θετικά στοιχεία στον εαυτό τους και στους άλλους.

20231011 115357 Β 20231013 092537 Β

Μεταξύ των δραστηριοτήτων έπρεπε να επικοινωνήσουν – συννενοηθούν με τους εξωγήινους κάνοντας τους μεταφραστές

20231019 112345 Β 20231019 113239 Β

να μοιράσουν ρόλους και να συνεργαστούν ώστε να χορέψει καλύτερα ο δράκος της δικής τους ομάδας

20231101 113750 20231101 114534 20231101 115127

αλλά και να περάσουν το μπαλάκι μέσα απο ένα τούνελ.

387338989 1818292088628389 3200113769272951312 n 387339549 4109668492593041 2049113937739975843 n

Ήρθαν αντιμέτωποι με καταστάσεις συγκρούσεων

Χωρίς τίτλο

και καλούνταν να σκεφθούν πιθανές αιτίες και εναλλακτικές λύσεις ώστε να αποφευχθούν οι συγκρούσεις. Έναν τρόπο σκέψης που και τα ίδια οφείλουν να εφαρμόζουν στο νηπιαγωγείο σεβόμενοι τους συμμαθητές τους.

Τέλος, έπρεπε να αποτυπώσουν στο χαρτί τι σημαίνει για τα ίδια τα παιδιά η λέξη συνεργασία στην αρχή και στο τέλος του προγράμματος συγκρίνοντας τις αρχικές τους ιδέες με όσα είχαν διδαχθεί εκ των υστέρων. Στη διάρκεια των δραστηριοτήτων υπήρχε συνεχής αξιολόγηση και αυτοαξιολόγηση των παιδιών.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *