Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων για την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ και συγκεκριμένα για το κομμάτι της αξιολόγησης έγιναν οι παρακάτω δράσεις: Χωριστήκαμε σε ομάδες και και η κάθε μια ζωγράφισε από έναν τύπο οικογένειας ( την πυρηνική, την εκτεταμένη, τη μονογονεϊκή, τη θετή και αυτή των ορφανών παιδιών στο ίδρυμα) γράφοντας και τα συναισθήματα μας για τις “γειτονικές” και διαφορετικές οικογένειες.
Από τα συναισθήματα που ειπώθηκαν ότι αναπτύσσονται μέσα σε κάθε οικογένεια καταλήξαμε ότι η βασική συνταγή της ευτυχισμένης οικογένειας είναι: η αγάπη, η φροντίδα, η προστασία,, η ζεστασιά κ.α !!Εμείς λοιπόν, αφού βάλαμε αυτά τα συστατικά στο καζάνι, μαγειρέψαμε την ευτυχισμένη οικογένεια που το μόνο σίγουρο είναι ότι η επιτυχία της δε σχετίζεται με την αριθμητική, από τα πόσα δηλαδή άτομα ζουν μέσα σε αυτήν!
Ακόμα, σχεδιάσαμε τη διαδρομή ώστε να βοηθήσουμε τον Έλφι, τον πρωταγωνιστή του παραμυθιού, να βρει το αστρο-ποδήλατό του! Ωστόσο, στη διαδρομή συνάντησε τους διάφορους τύπους οικογένειας. Για αυτή τη δραστηριότητα είχαμε ως βοηθό το ρομποτάκι μας, τον Εarl , τον οποίο προγραμματίζαμε εισάγοντας έτσι στο μάθημα μας και τη ρομποτική !Στην αρχή σχεδιάσαμε απλές διαδρομές και στη συνέχεια πιο σύνθετες οι οποίες απαιτούσαν από εμάς να δώσουμε στο ρομποτάκι περισσότερες εντολές!
Για να μάθουμε όμως να προγραμματίζουμε σωστά το ρομποτάκι , προηγήθηκαν βιωματικές δραστηριότητες προσανατολισμού στο χώρο! Πιο συγκεκριμένα, ξεκινήσαμε με παιχνίδια εκμάθησης για τις έννοιες ΔΕΞΙΑ και Αριστερά! Σήκωσε το δεξί χεράκι, κράτησε το μπαστούνι ή το κουπί με το δεξί κ.α. Στο τέλος, γίναμε εμείς οι ίδιοι ρομπότ και οι συμμαθητές μας μας έδιναν εντολές προσανατολισμού !