Η λήξη της συνεργασίας του 9ου Ν/Γ Περάματος με το 2ο Ν/Γ Περάματος.

Οι φίλοι μας από το 2ο Ν/Γ Περάματος, λίγο πριν κλείσουμε για τις διακοπές του Πάσχα, μας έστειλαν τα δώρα-έκπληξη.

Τους ευχαριστούμε πολύ, μας χαροποίησαν ιδιαίτερα.

Πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο, θα μάθετε τι μας ετοίμασαν!!!

http://xaroumenamoutrakia.blogspot.gr/2018/04/9-2.html

 

Συνεργατική δράση του 9ου Ν/Γ Περάματος με το 2ο Ν/Γ Περάματος

“Μια ιστορία ξεκίνησε,
μια συνεργασία γεννήθηκε,
πολλές ιδέες προέκυψαν,
πολλά τα οφέλη για μαθητές και εκπαιδευτικούς”

 Αν θέλετε να δείτε τη δράση μας, δεν έχετε παρά να πατήσετε τον παρακάτω σύνδεσμο.

Το δρώμενο της Δρακοκτονίας από τον Άι Γιώργη!!!

Τα νήπια και τα προνήπια του 9ου Νηπιαγωγείου Περάματος υποδύονται τον ρόλο του Αι Γιώργη, του δράκου και της βασιλοπούλας συμμετέχοντας στο δρώμενο της Δρακοκτονίας από τον Άγιο Γεώργιο.

Πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο, μπορείτε να παρακολουθήσετε όλη τη δράση μας.

 

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=209726130829165518#editor/target=post;postID=6265649038264056569;onPublishedMenu=allposts;onClosedMenu=allposts;postNum=0;src=postname

 

Η κυρά Σαρακοστή γίνεται αφορμή συνεργασίας του νηπιαγωγείου μας με το 2ο Νηπιαγωγείο Περάματος.

Τα δύο νηπιαγωγεία, την επομένη της Καθαρής Δευτέρας, ξεκίνησαν τη συνεργασία με στόχο να δημιουργηθεί μια ψηφιακή ιστορία με θέμα την κυρά Σαρακοστή. Αξιοποιώντας web2 εργαλεία αλλά και συγκεκριμένα λογισμικά και εφαρμογές, οι μαθητές και οι μαθήτριες των δύο σχολείων εργάζονται πυρετωδώς προκειμένου να ολοκληρώσουν τις εργασίες τους.

Προσεχώς θα αναρτηθούν και λεπτομέρειες της όλης δράσης.

Kαλή χρονιά, ευτυχισμένο και δημιουργικό το 2018.

 

 

Με μεγάλη χαρά και πολλά πολλά χαμόγελα κόψαμε την βασιλόπιτα μας τη Παρασκευή 12/01/2018 με καλεσμένους τους γονείς του τμήματος. Τα νηπιάκια είπαν ποιήματα, τραγούδησαν και χόρεψαν με τους γονείς τους. Το τυχερό φλουρί έτυχε στον Κωνσταντίνο Β., ο οποίος πήρε και το μενταγιόν του 2018. Η πρώτη σχολική εβδομάδα του έτους τέλειωσε πολύ όμορφα με τους μαθητές να κυνηγούν στον αέρα τα πολύχρωμα γυαλιστερά χαρτάκια από τα “πυροτεχνήματα” που ρίξαμε.

 Εύχομαι αυτόν τον χρόνο τα χαμόγελα, η ευτυχία και ο ενθουσιασμός που είχαν τα  μάτια των μαθητών μου σήμερα να είναι εικόνες της καθημερινότητας μας σε όλον τον πλανήτη!!!