Η γιορτή της μητέρας στο νηπιαγωγείο μας!
Με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, υλοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας ένα βιωματικό και δημιουργικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα αφιερωμένο στο πιο αγαπημένο πρόσωπο της ζωής των παιδιών: τη μαμά.
Μέσα από παραμύθια, συζήτηση, εικαστικές δημιουργίες και δραστηριότητες συναισθηματικής έκφρασης, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν για την αγάπη, τη φροντίδα και τη μοναδική σχέση που έχουν με τη μητέρα τους. Αξιοποιήθηκαν παιδικά βιβλία σχετικά με τη μητρική αγάπη και πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες κατανόησης, σύγκρισης και έκφρασης συναισθημάτων.
Οι μικροί μαθητές δημιούργησαν:
πολύχρωμες κατασκευές και λουλούδια,
κάρτες και φακέλους με ευχές,
καρδιές με προσωπικά μηνύματα αγάπης,
ομαδικές αφίσες και εργασίες σύγκρισης ιστοριών,
διακοσμητικά για το «δέντρο της αγάπης» του σχολείου μας.
Μέσα σε ένα κλίμα χαράς, τρυφερότητας και δημιουργίας, τα παιδιά εξέφρασαν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο την αγάπη τους προς τις μαμάδες τους, δημιουργώντας όμορφες αναμνήσεις και ξεχωριστές κατασκευές γεμάτες χρώμα και συναίσθημα.











