Δημιουργία Ανθόκηπου και Λαχανόκηπου στο Νηπιαγωγείο μας σε συνεργασία με τους γονείς των παιδιών!!!
Με αφορμή τον εορτασμό της Ημέρας της Γης και τη συμμετοχή μας στη δράση της ActionAid ” ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΑΦΙ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ”, την Παρασκευή 24/4/2026 τα παιδιά, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί του 9ου Νηπιαγωγείου Αργυρούπολης ένωσαν τις δυνάμεις τους και δημιούργησαν έναν όμορφο ανθόκηπο και έναν μικρό λαχανόκηπο στον χώρο του σχολείου.
Μέσα από αυτή τη δράση, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τη φύση, να μάθουν τη σημασία της φροντίδας του περιβάλλοντος και να καλλιεργήσουν αξίες όπως η συνεργασία και ο σεβασμός στη γη.




















