Adobe-Creative-Days

Ο γραφίστας Erik Johansson (ειδικός στις ψηφιακές σχεδιάσεις) και η Adobe συνεργάστηκαν για να στήσουν αυτή τη διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα φάρσα. Το ιδιαίτερο της ιστορίας είναι ότι όλα όσα γίνονται, γίνονται εκείνη τη στιγμή. Το σενάριο είναι το εξής: Φωτογραφίζουν κάποιους που περιμένουν στη στάση του λεωφορείου και τοποθετούν τις φωτογραφίες τους στις διαφημιστικές πινακίδες της στάσης. Αυτή η πλάκα έγινε στη Φινλανδία στα πλαίσια της Adobe Creative Day. Η Adobe λέει ότι αυτό θα γίνει και σε άλλες πόλεις σύντομα, γι’ αυτό έχετε το νου σας!