Ενημερωτική δράση για την Εφηβεία στην Στ’ τάξη

Την Τρίτη 12 Μαΐου 2026 το σχολείο μας είχε τη χαρά να φιλοξενήσει δύο εκλεκτές προσκεκλημένες από το Κέντρο Υγείας Καλαμάτας, την Επισκέπτρια Υγείας κα Τσίχλη Βασιλική και την Μαία κα Κοτταρίδη Μαρία, οι οποίες » Διαβάστε περισσότερα