Θεατρική παράσταση &’ αποφοίτηση της ΣΤ’ τάξης

Με την “Ειρήνη” του Αριστοφάνη έκλεισαν την σχολική χρονία, την τελευταία τους στο δημοτικό, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης. Η παράσταση πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου, όπου τα παιδιά της ΣΤ’ έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό,

 » Διαβάστε περισσότερα