Γιορτή αποφοίτησης της Στ’ τάξης σχ. έτους 2025 – 2026

gradnightstclass2026logo

Την Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2026 και ώρα 20:00, πραγματοποιήθηκε μέσα σε κλίμα ευθυμίας και συγκίνησης στο προαύλιο του σχολείου η γιορτή αποφοίτησης της Στ’ τάξης του σχ. έτους 2025 – 2026. Τα παιδιά έδειξαν τη δεξιοτεχνία τους στην δραματοποίση ρόλων με την καθοδήγηση της θεατρολόγου του σχολείου μας, κα Φράγκου Βασιλική, καθώς και των εκπ/κών των τμημάτων τους, κες Αποστολοπούλου Φρόσω (Στ1′) & κα Πετροπούλου Σοφία (Στ2′), ανεβάζοντας δύο θεατρικά για τον Πόλεμο και την Ειρήνη με τίτλο: “Το Μουσείο των Χαμένων Παιχνιδιών” & “Η συνταγή της Ειρήνης“. Παράλληλα ανέδειξαν με τον καλύτερο τρόπο το ταλέντο τους στη μουσική μέσα από την καθοδήγηση και τη διεύθυνση της χορωδίας από την εκπ/κό Μουσικής του σχολείου μας κα Δημητροπούλου Γιώτα. Στην γιορτή τους, ιδιαίτερη συμβολή είχαν και η εκπ/κος αγγλικής γλώσσας, κα Κλείδωνα Βενέτα, & η εκπ/κος γαλλικής γλώσσας, κα Κανιού Μαρία, οι οποίες μετέφρασαν απόσπασμα του κειμένου του θεατρικού στην αγγλική και γαλλική γλώσσα, επισφραγίζοντας έτσι την πολυετή συνεργασία τους με τους αποφοιτήσαντες…YOUTUBE

Ευχαριστούμε θερμά την σχολική νοσηλεύτρια του σχολείου μας, κα Κατσουλάκου Αυγερινή για την ευγενική χορηγία των τηβέννων αποφοίτησης, τον εκπ/κό ΖΕΠ κο Μένο Βασίλη που μας παρείχε τεχνολογική υποστήριξη. Τέλος, ευχαριστούμε θερμά τον εκπ/κό του σχολείου μας κο Αποστόλου Στέφανο που ανέλαβε όλη την παρουσίαση της γιορτής…ChatGPT Image 14 Ioyn 2026 06 59 12 p.m8ff493fc 1fef 496b b687 6c252810355ed75e0378 a3f4 4cd0 9d8a 0736b81789ddΗ γιορτή ολοκληρώθηκε με την απονομή αναμνηστικών στους μαθητές και τις μαθήτριες από το Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων και τις ευχές όλων για καλή σταδιοδρομία στο Γυμνάσιο και ξέγνοιαστες καλοκαιρινές διακοπές…gradnightstclass20261gradnightstclass2026banner

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *