Παρέλαση 25ης Μαρτίου Υπό βροχήν παρέλασαν οι μαθητές του Σχολείου μας τιμώντας την Εθνική μας εορτή. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και τους συνοδούς εκπαιδευτικούς για την άψογη εμφάνιση. Και του χρόνου!