.. Αφήσαμε έξω τα προβλήματα..
… Ετοιμάσαμε τους φακέλους και τις διαφάνειες μας …
… σκεφτήκαμε και τους κανόνες μας …
και η χρονιά άρχισε στο εργαστήριο Πληροφορικής με μερικές αλλαγές (για λόγους οικονομίας, αξιοποίησης πεπαλαιωμένου εξοπλισμού και λειτουργικότητας) σε επίπεδο λογισμικού με χρήση Linux LTSP 18.04 ως λειτουργικό και εφαρμογές ανοιχτού κώδικα-ελεύθερου λογισμικού (Libre Office, GCompris, TuxPaint, λογισμικά Παιδαγωγικού Ινστιτούτου κ.α.)


