Με αφορμή, τη συζήτησή μας για τα χειμερινά φρούτα και την κατηγοριοποίησή τους, αρχικά, οι μαθητές χρησιμοποιώντας την αφή, ενώ ταυτόχρονα είχαν κλείσει τα μάτια τους, προσπαθούσαν να μαντέψουν το φρούτο που έπιαναν.
Στη συνέχεια, κόψαμε τα φρούτα, παρέμειναν τα παιδιά με κλειστά μάτια, αλλά αυτή τη φορά έπρεπε να μαντέψουν το φρούτα χρησιμοποιώντας την όσφρηση.
Τέλος, κόψαμε τα φρούτα σε μικρά κομματάκια, φτιάχνοντας τη φρουτοσαλάτα και μοιράστηκε ατομικά στους μαθητές, ώστε να ολοκληρωθεί η γευσιγνωσία μας χρησιμοποιώντας πια την γεύση και οι μαθητές να ξεχωρίσουν τα χειμερινά φρούτα. Τέλος, συζητήσαμε για τη σημαντικότητα των φρούτων στη ζωή μας.






