Υλοποίηση του Σχεδίου Δράσης στο πλαίσιο του Συλλογικού Προγραμματισμού, εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των Σχολικών Μονάδων «Αναβάθμιση Σχολικού Χώρου: Η αυλή που ονειρευόμαστε!» και του eTwinning Project: “The Way to Sustainability”

2 Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος 2

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: 5 Ιουνίου και στο σχολείο μας είχαμε γιορτή. Γονείς, παιδιά, εκπαιδευτικοί και φοιτήτριες ήρθαν πρωί πρωί και βγήκαν στην αυλή του σχολείου να την κάνουν πιο όμορφη, πιο ασφαλή, πιο λειτουργική.  Αφού είχαν συμπληρώσει πρώτα τη GOOGLE FORM “Η αυλή που ονειρεύομαι” Τελική φάση υλοποίησης για την καλύτερη οργάνωση, προσφέρθηκαν εθελοντικά να βοηθήσουν στο Σχέδιο Δράσης του σχολείου μας και έβαψαν κάγκελα, συναρμολόγησαν φράχτες, έτριψαν με τριβεία τα παγκάκια, φύτεψαν βότανα και λουλούδια, ήρθαν πρωί και απογεύματα και ζωγράφισαν τους τοίχους, τους φράχτες, τα παγκάκια και ό,τι άλλο χρειαζόταν.

Στο σημείο αυτό ολοκληρώθηκε το σχέδιο Δράσης στο πλαίσιο του Συλλογικού Προγραμματισμού, εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των Σχολικών Μονάδων: “«Αναβάθμιση Σχολικού Χώρου: Η αυλή που ονειρευόμαστε!». Εκτός από κάποιες δυσκολίες το Σχέδιο Δράσης υλοποιήθηκε κανονικά.  Στο σημείο αυτό, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους γονείς που μοιράστηκαν τις αγωνίες μας για τον αύλειο χώρο του σχολείου αλλά και το όραμά μας να δημιουργήσουμε όλοι μαζί την αυλή που ονειρεύτηκαν τα παιδιά μας. Στο 2ο θεματικό κύκλο: STEAM, οι μικροί μαθητές μας κατέγραψαν όλες τις δυσκολίες που παρουσιάζουν, εντόπισαν τα ατυχήματα, αναστοχάστηκαν και πρότειναν τις δικές τους λύσεις. Αυτές τις λύσεις, μαζί με τις επισημάνσεις και των εκπαιδευτικών και των γονέων προσπαθήσαμε όλοι μαζί να τις πραγματοποιήσουμε.

Εικόνα 22 Εικόνα 24 Εικόνα23Εικόνα 25 Εικόνα35Εικόνα36 Εικόνα 28 Εικόνα26 Εικόνα27png Εικόνα29 Εικόνα30 Εικόνα31 Εικόνα32 Εικόνα33 Εικόνα34