Το σώμα μας:
Μέσα από τη θεματική ενότητα «υγιεινή διατροφή» δημιουργήθηκαν απορίες στα νήπια, που αφορούσαν τη δομή και λειτουργία του ανθρώπινου σώματος. Αποφασίσαμε να καταγράψουμε τις απορίες μας και να ψάξουμε πληροφορίες, που θα τις έλυναν.
Χρησιμοποιώντας το ήδη υπάρχον παιδαγωγικό υλικό και πληροφορίες, που έφεραν τα παιδιά ξεκινήσαμε τη διαθεματική μας προσέγγιση , η οποία αφορούσε, εκτός από το ταξίδι μας, μέσω εικόνων, στο εσωτερικό του σώματός μας, και εικαστικές δημιουργίες των νηπίων, δραστηριότητες γραφής, αναφορά στις αισθήσεις μας, πειράματα με τις αισθήσεις μας. προσέγγιση (με παιγνιώδη τρόπο) μαθηματικών εννοιών όπως ο άξονας συμμετρίας(συμμετρία σώματος) κ. λ .π.
Προσεγγίσαμε την κατάσταση της βαρηκοΐας (γλώσσα κωφαλάλων), την τυφλότητα (ψηλαφίσαμε τη γραφή Brail, κάναμε ιστορική αναδρομή στο λόγο που ο Brail τυφλώθηκε και πληροφορηθήκαμε πώς επινόησε τη γραφή των τυφλών). Μουσικοκινητικές δραστηριότητες (κάναμε διαγωνισμό χορού, χορεύοντας το τραγούδι του Leonard Kohen “dance me to the end of love”, όπου το ένα εκ των δύο παιδιών, στο κάθε ζευγάρι, έκλεινε τα μάτια και χόρευε, εμπιστευόμενο το άλλο, το οποίο λειτουργούσε ως οδηγός του. Αποδειχτήκαμε τέλειοι χορευτές, αφού βαθμολογηθήκαμε από τους συμμαθητές μας όλοι με 10.)