“Η τέχνη είναι κυριαρχία” Μαρία Κάλλας

Καλή Σαρακοστή !

Επιστρέψαμε από το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας έχοντας πολλές εμπειρίες να διηγηθούμε και σε αυτό μας βοήθησαν σημαντικά οι γονείς μας με τις ζωγραφιές, τις περιγραφές, τα μηνύματα και τις φωτογραφίες που μας έστειλαν! Παρουσίασαν όλοι με χαρά τις εργασίες τους και ευχαριστούμε πολύ τους γονείς ! Χαρταετοί, περιπέτειες , παρελάσεις αρμάτων, στολές, καλαμαράκια, πατάτες και λαγάνες είχαν την τιμητική τους!

GridArt 20250308 091710573

Γνωρίσαμε την ιστορία της Κυρά Σαρακοστής, ένα έθιμο παλιό , μιλήσαμε για το όνομα και τη σημασία της στη θρησκεία μας. Γνωρίσαμε και τη Vella Quaresma που είναι η αντίστοιχη της Καταλονίας και σηκώσαμε μανίκια για να φτιάξουμε κι εμείς μία για την τάξη και το σπίτι μας! Κάθε Κυριακή κόβω ένα ποδαράκι! Στο τελευταίο είμαι στο Πάσχα!

GridArt 20250308 091333994

Το “Σ” της Σαρακοστής έγινε αφορμή για ασκήσεις με φωνούλες και εικόνα με την χρήση ΑΙ !

GridArt 20250308 091528018GridArt 20250308 091157586

Η 6η Μάρτη έχει οριστεί ως Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού και έχει κάθε χρόνο μια ξεχωριστή θέση στα ημερολόγια των σχολείων. Στο δικό μας, διαβάσαμε το “Μίλα, μικρή καμήλα” και φτιάξαμε με την εφαρμογή Chater Pix Kids σε ομάδες εικόνες, ηχογραφήσαμε τις φωνούλες και ζωντανέψαμε το παραμύθι!

GridArt 20250308 090754096

Δείτε το εδώ:

Φτιάξαμε, επίσης, αφίσα που εμπνευστήκαμε από το βιβλίο “Η Μόνα σε καινούριο σχολείο” .

IMG 2c0510a1118667821fdc87a8924020ae V

Στα αγγλικά μιλήσαμε για το almond tree και φτιάξαμε παζλ το διάσημο έργο “Άνθη Αμυγδαλιάς ” του Βαν Γκογκ και παιχνίδια τρίλιζας με αμυγδαλίτσες!

GridArt 20250308 090507394

Την Παρασκευή την αφιερώσαμε στις γυναίκες, μιας και πλησίαζε η παγκόσμια ημέρα της Γυναίκας. Αρχικά είπαμε την ιστορία αυτής της ημέρας αλλά και την ιστορία των γυναικών κατά τη διάρκεια των ετών. Θαυμάσαμε τη δύναμή τους και τους πολλαπλούς ρόλους τους! Έχουμε. βλέπετε, πολλά παραδείγματα δυνατών, γενναίων γυναικών: μαμάδες, γιαγιάδες, δασκάλες, παιδίατροι, εργαζόμενες, φοιτήτριες… Εμείς, όμως, επιλέξαμε μια δυνατή γυναίκα της τέχνης, αυτή τη χρονιά! Την Μαρία Κάλλας! Διαβάσαμε βιβλίο για τη ζωή της, περιηγηθήκαμε στο μουσείο στην Αθήνα με τα προσωπικά της αντικείμενα, θαυμάσαμε το άγαλμα που της αφιέρωσαν στην Βενετία και την είδαμε να τραγουδά όπερα!!! Δεν είναι τυχαία η πιο γνωστή υψίφωνος στην ιστορία! Εμάς μας μάγεψε!

GridArt 20250308 091018567

Εννοείται ότι θέλαμε να το ζήσουμε όλο αυτό! Φτιάξαμε μια στολή που της μοιάζει, πήραμε το ύφος της και τραγουδήσαμε με τις υπέροχες φωνές μας!

GridArt 20250308 094056983

Και του χρόνου!

ΕΓΓΡΑΦΕΣ για το σχολικό έτος 2025-26

Με πολλή χαρά ετοιμαζόμαστε να υποδεχτούμε τις νέες εγγραφές για το σχολικό έτος 2025-26.

school 7355058 1280

Σύμφωνα με την Φ.6/23717/Δ1/4-3-2025 του ΥΠΑΙΘΑ οι εγγραφές θα γίνουν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025 και αφορά μαθητές και μαθήτριες γεννημένους/ες το 2021.

Διαδικασία εγγραφής:

Σύμφωνα με το άρθρο 1 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/8-5-2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ, οι εγγραφές στα δημόσια
Νηπιαγωγεία γενικής εκπαίδευσης γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το
νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του
Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην
ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Βήματα:

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των
κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας
Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του
Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας
συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του
άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):
α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το
Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο
των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο
Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι
συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να
υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο
που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίουπρονηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με
ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β)τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο
σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από
το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη
Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό
Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη
σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την
ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι
γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής
Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική
μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/νη του Νηπιαγωγείου. Σε
αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :
α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για
το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα
εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου
6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής
του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου
γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι
γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική
υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται
από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η
υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr).
Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο
Νηπιαγωγείο (παρ.7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)). Για τον σκοπό αυτό ο/η
Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/νη του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη
Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά
που του/της προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, παρακαλούμε. καλέστε στο τηλέφωνο του σχολείου 2105540796 ή στο mail@8nip-elefs.att.sch.gr.

Στο Νηπιαγωγείο εισέρχεστε κατόπιν ραντεβού.

Υπενθυμίζεται ότι τα όρια σχολικών μονάδων μπορείτε να τα ελέγχετε από εδώ.

 

 

 

 

Όλοι στο χορό μπλεχτείτε και γελάτε και χαρείτε, πέστε “Ζήτω η Αποκριά! Ζήτω κι η τρελή χαρά!”

Στο ρυθμό της Αποκριάς όλη μας η εβδομάδα!

Η εβδομάδα μας ξεκίνησε με το θέατρο σκιών Παναγιώτη Δεληγιάννη και μια ξεκαρδιστική παράσταση : “Τα κολλητήρια το αποκριάτικο πάρτι”. Είδαμε και ακούσαμε την ιστορία, γελάσαμε και χορέψαμε με τον Καραγκιόζη και την παρέα του. Στο τέλος, μπήκαμε κι εμείς στον αποκριάτικο χορό τους. Ο κ. Δεληγιάννης μας έδειξε όλες τις φιγούρες του θεάτρου σκιών.

GridArt 20250302 141920421GridArt 20250302 141538326

Το καρναβάλι στον κόσμο μας απασχόλησε! Θαυμάσαμε τις αποκριάτικες στολές και τα άρματα του καρναβαλιού της Βραζιλίας και προσπαθήσαμε να μάθουμε σάμπα! Δεν ήταν εύκολο, ήταν όμως απολαυστικό!

GridArt 20250302 141736753

Και στην Ισπανία ταξιδέψαμε, σε μια ιστορία με τον γιο του Πάμπλο Πικάσο ντυμένο Αρλεκίνο!

IMG 0c467ad07bdaa418dd77ba857c0c1ff9 VIMG 30a874e7710aa21c7a58831dd2ec792d V

Στα αγγλικά φτιάξαμε μια υπέροχη αποκριάτικη κατασκευή clown!

IMG 20250224 113031

Ένα όμορφο μήνυμα από τους αγαπημένους μας παππούδες Πλάτωνα και Αισχύλο την προηγούμενη εβδομάδα για τη δημιουργία των φάρων μας έκανε να πέσουμε με τα μούτρα στη δουλειά. Τα υλικά συγκεντρώθηκαν και άρχισε η δημιουργία! Το αποτέλεσμα μας δικαίωσε!

GridArt 20250302 141047128GridArt 20250302 141236125

Ένας φάρος καταπράσινος, αφού μας αρέσει η φύση, με πουλιά και πεταλούδες, με φως, με ράμπα για ΑΜΕΑ με υπέροχα σχέδια, με τη γραφή τυφλών (Braille), με άρωμα χώρου για να τη μυρίζει κάποιος που δεν βλέπει, με παιχνίδια από πλαστελίνες και μαλακά αντιστρές και φυσικά qr code για όποιον θέλει να δει όλο μας το δίκτυο με τα βήματα που μας οδήγησαν εδώ. Ένα τραγούδι που αγαπήσαμε πολύ συνδέθηκε με τον φάρο. Ακούστε το εδώ.

IMG 20250226 142933

Σειρά είχε ένα υπέροχο παραμύθι με έναν χαρταετό που δεν ήθελε να πετάξει: “Το τραγούδι του χαρταετού” . Μας έδωσε τη δυνατότητα να διαλέξουμε εμείς το τέλος της ιστορίας! Κι εμείς διαλέξαμε το πιο αισιόδοξο τέλος, αυτό της αγάπης και της συντροφικότητας! Μιλήσαμε για την ιστορία του χαρταετού και φτιάξαμε τους δικούς μας με ευχές που θέλουμε να φτάσουν πολύ ψηλά!

IMG 20250226 122912

 

Και ήρθε και η ημέρα του πάρτι! Στο σχολείο μας συνέβησαν πολύ αστεία πράγματα! Ένας γιατρός έκανε εμβόλιο σε μια γοργόνα, μία αστυνομικός συνέλαβε έναν αστροναύτη,  πριγκίπισσες, πειρατές, νίντζα χόρευαν ασταμάτητα στην  αυλή μας!

GridArt 20250302 141431374 1

Και του χρόνου!

” Ο Φλεβάρης έχει βάλει τη σφραγίδα καρναβάλι κι ύστερα φωνάζει εμπρός, τώρα γλέντι και χορός!” Ρ. Καρθαίου

Μικροί μεγάλοι την περιμένουμε την Αποκριά!

Γλέντι, κέφι, μεταμφιέσεις μας βγάζουν από την καθημερινότητα!

Έτσι κι εμείς την εβδομάδα αυτή απολαύσαμε εικόνες αποκριάτικες από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο!

20250222183301

 

Χορέψαμε σαν τους Γέρους της Σκύρου, τους γενίτσαρους και τις Μπούλες της Νάουσας, πήραμε γεύση από Ξάνθη, Ρέθυμνο και Πάτρα και αλευρωθήκαμε όπως κάνουν στο Γαλαξίδι!

IMG 20250221 112634

GridArt 20250222 173659284

Στο τέλος ξεχωρίσαμε τα πιο γνωστά αποκριάτικα έθιμα και ένα εισιτήριο μας έβαλε σε σκέψεις… έπρεπε να δηλώσουμε αποκριάτικο προορισμό! Και το κάναμε!

IMG 504b8745bb8f4af00dccae7de81c5aa7 V

IMG 20250221 115314

Χορέψαμε το γαϊτανάκι!

GridArt 20250222 173936612

Ο Αρλεκίνος της Ζωρζ Σαρή μας μετέφερε στη Βενετία και στο μονάδες καρναβάλι της! Πλούσια σε συναισθήματα ιστορία αλλά και σε μηνύματα ! Φτιάξαμε τις δικές μας στολές και μεταμφιεστήκαμε την Τσικνοπέμπτη!

IMG 20250218 124305

Εμείς κάναμε έκπληξη στους γονείς με τις στολές αλλά αυτοί τελικά μας έκαναν μεγαλύτερη έκπληξη! Ήρθαν στο σχολείο ντυμένοι, μας ετοίμασαν παραδοσιακό μπουφέ, για να το τσικνίσουμε κι εμείς και μοιράστηκαν μαζί μας τις αναμνήσεις τους από τις απόκριες των παιδικών τους χρόνων, τις στολές, τα έθιμα, τα συναισθήματα…

GridArt 20250221 184945963GridArt 20250222 173512590 1

Τους ευχαριστούμε που μας έδωσαν τη δυνατότητα να έχουμε μια τέτοια όμορφη ανάμνηση αυτή τη μέρα!

Ένα ανθισμένο δεντράκι μας εντυπωσίασε. Πώς άνθισε μέσα στο χειμώνα; Τι να σημαίνει;

IMG 20250218 114732

Είναι η αμυγδαλιά που ανθίζει πρώτη και μας μεταφέρει συναισθήματα αισιοδοξίας!

Και τι βγάζει η αμυγδαλιά; Ο κύκλος ζωής της μας έδειξε ότι κάνει αμύγδαλα. Μια νόστιμη και σούπερ τροφή που την τρώμε ωμή αλλά την βάζουμε σε πολλά γλυκά, μέχρι και γάλα αμυγδάλου βρίσκουμε!

Ένα κλαδάκι αμυγδαλιάς με τύπωμα μας έκανε να εκφραστούμε εικαστικά.

IMG 195fd6fac01133685bfaf055c9cf7b3e V

Στα αγγλικά παίξαμε παιχνίδι συναισθημάτων και παζλ με αστεία τερατάκια που μας βοήθησαν να μάθουμε τα μέρη του σώματος.

GridArt 20250222 174032854

IMG 20250218 092308

Ο κύκλος των συναισθημάτων ολοκληρώθηκε με τον θυμό.

20250222183344

Ήρθε και μήνυμα από τον αγαπημένο παππού Πλάτωνα!!! Δείτε το ΕΔΩ. Ξεκίνησε η προετοιμασία του τελευταίου βήματος. Αυτού των αισθητηριακών φάρων! Γράψαμε τι θα χρειαστούμε και από βδομάδα πιάνουμε δουλειά!

IMG 20250221 124711

Το βιβλίο ” Λέξη σαν μύγα” μας βοήθησε να βρούμε έξυπνους τρόπους να αφήνουμε πίσω μας λεξουλες που δεν ταιριάζουν σε εμάς!

20250222174202

Στο έργο eTwinning ” It sounds like STEM” η νεράιδα Μελωδία μας έστειλε πρόκληση να φτιάξουμε από καλαμάκια ένα πνευστό μουσικό όργανο.

GridArt 20250218 120453406

Οι μικροί πανέξυπνοι επιχειρηματικές αναρωτιούνταν αν το καθαριστικό που φτιάξαμε άρεσε στους γονείς – αγοραστές! Αναζητώντας λύση, σκεφτήκαμε να μοιράσουμε σε όσους ήδη χρησιμοποίησαν ένα ερωτηματολόγιο πολύ γνωστό σε εμάς. Οι απαντήσεις ήρθαν άμεσα και η ομάδα γεμάτη περιέργεια τις κατέγραψε και τις καταμέτρησε! Τελικά, είχε απόλυτη επιτυχία!

IMG 20250219 115338

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους 🤡🎉🙉🎊🎈🎭

 

 

“Το σκοτάδι σου. Μην το φοβηθείς…”

Εβδομάδα πλούσια σε συναισθήματα!

Πρωί πρωί Δευτέρας ενημερωθήκαμε ότι την Κυριακή ήταν η παγκόσμια ημέρα ελληνικής γλώσσας (9/2)! Και γιατί είναι σημαντική η ημέρα αυτή; Γιατί ελληνικές λέξεις υπάρχουν σε όλες τις γλώσσες! Εμείς αρκετές τις μεταφράσαμε!

IMG 20250210 092907

Διαβάσαμε τον “ραφτάκο των λέξεων” του Α. Παπαθεοδούλου και ράψαμε με ζεστές και ελληνικές λέξεις ένα μπουφάν για τον παππού Πλάτωνα!

20250210153226

Σειρά είχε η ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου, την Τρίτη 11/2/25, που την γιορτάσαμε με το υλικό του Safe internet for kids! Ακούσαμε το παραμύθι του Παπάκη και καταλάβαμε τη σημασία του να μην πατάμε κουμπιά που φαίνονται ελκυστικά στο διαδίκτυο, όταν παίρνουμε το κινητό ή το τάμπλετ.

IMG 20250211 113715

Η χαρά, όπως αυτή κρύβεται στην Μόνα Λίζα του Νταβίντσι , μας απασχόλησε…μιλήσαμε γι αυτή και τη φτιάξαμε παζλ

IMG 05d267358e91e9065bff19ec73b5489b VIMG f69894832970b469bf966a80dd04f47a V

Η ιστορία της κυρίας Χαχανούλας μας έκανε να γελάσουμε δυνατά όπως κι αυτή…και να φτιάξουμε το χαρούμενο προσωπάκι της.

IMG c6ba4ac9e4a20068cbc622a8c44f303b V

IMG 4926bbf40b44d535cd9eb8f8ef4bfe5e V

Βάλαμε στη σωστή σειρά τις λέξεις του κυρίου Ανάποδου…

IMG 8bb42717fd40c6d747313045a2dd93a7 V

Και σειρά είχε η λύπη…Διαβάσαμε και δραματοποιήσαμε το παραμύθι “Ο κοκό ψάχνει τη μαμά του”

GridArt 20250215 124833598

Και μετά ήρθε κι ο φόβος στην κουβέντα! Διαβάσαμε τον “Δράκο του Φόβου”, ζωγραφίσαμε τους φόβους μας και τους πετάξαμε στα σκουπίδια…

IMG b8f2bea72907fb31e35f7af6eecf19be VIMG d7f19a7fcd075a0385a97c4a3a002092 V

Στα Αγγλικά, επίσης, μιλήσαμε για τα συναισθήματα και τους δώσαμε χρώμα σε ένα ωραίο φύλλο εργασίας.

IMG 20250210 111153IMG 20250211 095829

Και μετά ήρθε ο παππούς Πλάτωνας, την κατάλληλη στιγμή, να μας μιλήσει για τα δικά του συναισθήματα…δείτε το βίντεο ΕΔΩ

GridArt 20250215 125327474

Μας ανάθεσε να αποτυπώσουμε εικαστικά το ΑΓΧΟΣ. Ξεκινήσαμε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση και μοιραστήκαμε στην ομάδα στιγμές που μας έκαναν να νιώσουμε άγχος…Στη συνέχεια, έγινε μια καταπληκτική σύνδεση όσων βιώνουν οι κάτοικοι της Σαντορίνης με το άγχος για τους σεισμούς! Για ακόμη μια φορά, τα παιδιά είχαν δίκιο! Το άγχος μοιάζει με το ηφαίστειο της Σαντορίνης, που αν μέσα μας κάνει έκρηξη θα έχουμε δυσάρεστες συνέπειες…

IMG 20250213 133539

Όπως ήταν φυσικό, μια ομάδα σαν τη δική μας θέλει να μάθει περισσότερα γι αυτό το φαινόμενο…κι έτσι προχωρήσαμε στο πείραμα και λίγες περισσότερες πληροφορίες για το ηφαίστειο.

IMG 20250213 112814

Το τμήμα 1 ανέλαβε να παρουσιάσει τα άγχη του στο Τμήμα 2 και το τμήμα 2 ακολούθησε τη διαδικασία.

GridArt 20250215 125033690

Η Θριάσια Πράσινη επιχείρηση έχει εκτινάξει τις πωλήσεις της και είμαστε ευγνώμονες στους γονείς-υποστηρικτές μας!

GridArt 20250215 124948667IMG 20250210 091228

Τώρα πια μπορούμε να δίνουμε δώρο σε όλους το καθαριστικό με ξύδι, που ετοιμάσαμε από φλούδες εσπεριδοειδών και σε λίγες μέρες θα ζητήσουμε τη γνώμη των καταναλωτών!

IMG 20250214 091413

Φτιάξαμε στις γωνιές κι άλλα παιχνίδια για το φως και το σκοτάδι

GridArt 20250215 125149336

Και το πιο όμορφο συναίσθημα έμεινε για την Παρασκευή 14/2…Η αγάπη και ο έρωτας, όπως μας διηγήθηκε η ίδια η μυθολογία με τον μύθο του Ορφέα και της Ευρυδίκης, ένα μύθο με φωτεινές και σκοτεινές στιγμές όμως γεμάτο αγάπη! Μία όμορφη κατασκευή με ένα qr code  που παραπέμπει στο τραγούδι που εμπνεύστηκε ο Ορφέας Περίδης από τον μύθο. Ακούστε εδώ.

IMG 20250214 122919adobe express qr code 1

Τέλος, με ένα πείραμα με μουσικά μπουκάλια παίξαμε, διασκεδάσαμε αλλά και μάθαμε τη διαφορά που κάνει ο ήχος ανάλογα με την ποσότητα του υγρού στο μπουκάλι. (eTwinning It sounds like STEM)

GridArt 20250214 174215069

 

 

“Δημιουργία : ο καλύτερος τρόπος να απολαμβάνεις τη ζωή” Ε. Καντ

Δημιουργήσαμε και αυτή την εβδομάδα!

Κατ’ αρχάς ασχοληθήκαμε με τη συμμετρία και φτιάξαμε συμμετρικές χιονονιφάδες με τέμπερα! Χορέψαμε το χορό του χιονιού με άσπρες κορδέλες!

IMG 795e352dbd91ded2d3675286a62fe5b1 VIMG 5342bb5e5409fb3bec67bc8719acd0bf V

Μια όμορφη ιστορία για μια χιονονιφάδα που φτιάξαμε συνεργατικά με τα σxολεία- συνεργάτες στο έργο eTwinning “It sounds like STEM”. Δείτε την εδώ

Φτιάξαμε χιονάνθρωπους με σόδα και μαλακτικό και πήγαμε από τον νότιο ως το βόρειο πόλο πατώντας σε παγάκια!

GridArt 20250207 174846809

Είδαμε πίνακες με χιονισμένα δέντρα και χωριστήκαμε σε 4 ομάδες ανάλογα με το ποιος πίνακας μας άρεσε! Φτιάξαμε και τον δικό μας πίνακα!

IMG da46df3f22a731107cc306026e97a32b VIMG e14fef0ba97addb5701e0f96bf26fb08 V

Και σειρά στην χειμωνιάτικη εβδομάδα είχαν τα ζώα σε χειμερία νάρκη! Τα τοποθετήσαμε στο κρεβατάκι τους για να κοιμηθούν… και συνεχίσαμε με ατομικές εργασίες!

IMG fb5e6fb5e6c13bb89cedc785a922412c VIMG 8928f72d84ebaeb37ccd1cd00a596530 V

Και μετά ήρθαν οι δράσεις! Η Θριάσια Πράσινη επιχείρηση καλά κρατεί! Βήμα- βήμα η διαδικασία μας έχει ενθουσιάσει μικρούς και μεγάλους!

  1. Πρωί πρωί λαμβάνουμε την παραγγελία και το αντίτιμο
  2. IMG 20250207 120043

 

2. Οι υπεύθυνοι πωλήσεων αναλαμβάνουν να συγκεντρώσουν την παραγγελία

GridArt 20250205 180427102 1

3. Στον πάγκο της επιχείρησης πωλούνται τα προϊόντα μας και δίνουμε και απόδειξη φυσικά από ανακυκλωμένο χαρτόνι!

  1. GridArt 20250205 180820614GridArt 20250207 174739239GridArt 20250205 180914898IMG 20250205 121146

 

Είμαστε πολύ περήφανοι για την επιχείρηση αυτή, για τους πωλητές αλλά και για τους “πελάτες” μας!

Μην ξεχνάμε ότι οι σωστές πράσινες επιχειρήσεις έχουν μια περιβαλλοντική επιτροπή αλλά και μια συμφωνία που λέγεται ΟΙΚΟΚΩΔΙΚΑΣ!

IMG 20250207 12360220250209164905

Όμως, οι δράσεις μας δεν σταματούν εντός σχολείου! Τα καπάκια που μαζέψαμε πήγαν σε ειδικό κάδο, που ο Δήμος Ελευσίνας έχει τοποθετήσει σε σημεία της πόλης μας για να συγκεντρώνονται και στη συνέχεια να προσφέρονται για να φτιαχτούν αναπηρικά αμαξίδια !

GridArt 20250209 094145741

Ευχαριστούμε πολύ την μικρή μας μαθήτρια και την μητέρα της που εθελοντικά ανέλαβαν μια τόσο σημαντική αποστολή! Την ετοιμάσαμε με πολλή χαρά και περηφάνια!

Κι έτσι όμορφα και δημιουργικά χτύπησε ένας ήχος και ήρθε ένα μήνυμα! Ακούστε το :

Καλά καταλάβαμε…ήταν ο παππούς Πλάτωνας!

ΠΑΠΠΟΥΣ ΠΛΑΤΩΝΑΣ removebg preview

Ξεκινήσαμε να “φέρουμε στο φως” ένα έργο από ένα σχολείο του Δικτύου “Συνοδοιπόροι της Αγάπης”. Εμείς διαλέξαμε το έργο του 2ου Νηπιαγωγείου Ν. Αγχιάλου και δείτε το αποτέλεσμα, το οποίο ήρθε από μία πολύ ωραία συζήτηση…

 

2 1

IMG 20250207 115002

Μπορείτε να παρακολουθείτε την πρόοδο στο έργο του παππού Πλάτωνα όλων των σχολείων του δικτύου εδώ

“Η ανησυχία της Ρούμπι” έγιναν αφορμή να μιλήσουμε για όσα μας ανησυχούν και τρόπους για να μικραίνουν οι ανησυχίες μας!

 

IMG 20250206 124245

Και στα αγγλικά μας απασχόλησαν τα συναισθήματα!

IMG d303f47754664eb23cc1ade24ee76fbd V

Και, τέλος, κάποιες αποστολές της Νεράιδας Μελωδίας με παζλ ήχων!

IMG 20250206 121536IMG 20250206 120843

 

“Τι θα πει φως; Να κοιτάς με αθόλωτο μάτι όλα τα σκοτάδια” Ν. Καζαντζάκης

Το φως και το σκοτάδι μας απασχόλησε με αφορμή τον αγαπημένο παππού Πλάτωνα.

Τι είναι η σκιά; Πώς φαίνεται; Παίζοντας καταλάβαμε ότι δεν έχει πάντα το ίδιο μέγεθος και ότι είναι πάντα μαύρη. Προσπαθήσαμε να την παραλληλίσουμε με τα συναισθήματά μας και προσπαθήσαμε να τα φέρουμε στο φως και το χρώμα!

IMG 20250129 105811GridArt 20250201 213328206IMG 20250129 113614

Η “μιλιά” το δέντρο από το βιβλίο Μίλα μου της Μ. Γιώτη που διαβάσαμε την προηγούμενη εβδομάδα έγινε πραγματικότητα στο σχολείο μας κι έτσι σε κάθε μας άγχος μπορεί να μας καθησυχάζει κόβωντας ένα “μίλο”.

IMG 20250129 125017

Σειρά είχε ο όμορφος χειμώνας , μέσα από το παραμύθι” Όχι δεν χάθηκε”. Ζωγραφίσαμε τα μούρα , στη συνέχεια φτιάξαμε το χιονισμένο μας δάσος και μαζέψαμε μούρα.

IMG e09361b24b9f1e2206bd16275595e79c VIMG 512814d9d4352dcf1b3635ef7572ac1d V

Πληροφορίες για τους μήνες του χειμώνα βρήκαμε στο παρακάτω κείμενο:

IMG 9e27e0cd8cb95ef7f5244f5856db90d1 V

Μαζέψαμε χιονόμπαλες…

GridArt 20250201 210617106GridArt 20250201 210717872

Με τις μπάλες από βαμβάκι παίξαμε παιχνίδια, χιονοπόλεμο και φτιάξαμε χιονανθρώπους.

IMG 7eb5a64fc08275ce9f4172c55f522299 V

Ακούσαμε το τραγούδια “ΑΑΑ αρχίζει η παγωνιά” κι έγινε μια ωραία αφορμή για γλωσσικά παιχνίδια, όπως και το “Χ” του χειμώνα.

IMG a331e8e2c4165fa06fd760579cd1becd VIMG b86294f9b6fd92203d572406a116c0a3 V

 

Μέσα στην παγωνιά του χειμώνα, παρατηρήσαμε ότι δεν χρειαζόμαστε μπουφάν για να πάμε στην αυλή, μα τι συμβαίνει; Μπερδεύτηκε η Γη;

IMG 20250127 123856

Φωνάξαμε τον άνθρωπό μας, τον παππού Αισχύλο! Κι αυτός μας είπε τον μύθο της Αλκυόνης…

IMG 20250128 115138

Ο μύθος μας άρεσε πολύ, τον κάναμε βιβλίο για τη βιβλιοθήκη μας. Μπορείτε κι εσείς να το διαβάσετε εδώ. Καταγράψαμε και τι τελικά μάθαμε. Φυσικά, οι επιστήμονες έχουν δώσει εξήγηση γι αυτό το φαινόμενο.

IMG 20250128 12424220250201213255

Σε σχέση με τον χρόνο, διαβάσαμε ένα αστείο βιβλίο με τα ρολόγια και βρήκαμε σε ένα ρολόι της κ. Ελπίδα, τον χρόνο από διάφορες χώρες του κόσμου.

IMG 20250130 122806IMG 20250130 121935

Κι από πότε ο χρόνος άρχισε να μετρά; Ποιο είναι το πιο παλιό πράγμα που ξέρω. Η απάντηση όλων ήταν : “Οι δεινόσαυροι”. Μιλήσαμε για αυτούς, για όσους έχουμε μάθει από τους επιστήμονες για τη ζωή και την εξαφάνισή τους αλλά και για τη θαλάσσια χελώνα που είναι συγγενής τους. Βάλαμε σε μια σειρά αυτούς που γνωρίζουμε για να αγγίξουμε αυτό το θέμα λίγο περισσότερο. Δεινόσαυροι-παππούς Αισχύλος- κυρία- μαθήτρια!

GridArt 20250201 213016523

Γιορτάσαμε τους 3 Ιεράρχες, τους προστάτες των γραμμάτων, των δασκάλων και των μαθητών φτιάχνοντας μια όμορφη εικόνα από ανακυκλώσιμα υλικά!

GridArt 20250201 210243943

Κι επειδή η ομάδα μας δεν ησυχάζει ποτέ, αναρωτηθήκαμε τι μπορούμε να κάνουμε με όλα αυτά τα νεράτζια;Η αλήθεια είναι ότι μας απασχολεί που τα βλέπουμε πεταμένα και πατημένα. Μια καλή λύση είναι να φτιάξουμε καθαριστικό…απλό με φλούδες από εσπεριδοειδή και λευκό ξύδι! Και πιάσαμε δουλειά!

GridArt 20250201 210501956GridArt 20250201 210351837

IMG 20250131 113945

Το πρώτο μπουκάλι θα το δώσουμε στην κ. Μαρία! Μετά παρακαλούμε να τηρηθεί σειρά προτεραιότητας!

 

 

“Τίποτα δεν μας ανήκει, εκτός από τον χρόνο” Σενέκας

Ο χρόνος μας απασχόλησε και αυτή την εβδομάδα.

Για να φτιάξουμε τις 4 εποχές γίναμε χιονάνθρωποι, λουλούδια, ήλιος και βροχή.

GridArt 20250126 105306921

Βάλαμε τους μήνες στα 4 σπιτάκια των εποχών.

GridArt 20250126 105147933

Μπήκαμε στα σπιτάκια των εποχών και χορέψαμε με τα αντίστοιχα κομμάτια των 4 εποχών από τη δημιουργία του A. Vivaldi- Four Seasons

GridArt 20250126 105053711

Παίξαμε και εργαστήκαμε πάνω στον αριθμό 4

IMG 4a4791dd390cf8a72cf78a83b4b65fc7 VIMG 67a53f2e1855b77cf3bb86f7d366c2e8 VIMG c5eff8b87f2c7dc154b991f70e304cdf V

Ψηφίσαμε την εποχή που μας αρέσει!

IMG 7e2760d8a9df57facd803ab6e96c2050 V

Κι επειδή ο χρόνος περνάει γιατί περνάει και η ώρα, ήρθε η ώρα να μάθουμε την ώρα από το ρολόι! Ψηφιακό κι αναλογικό. Πρώτα όμως, ας παίξουμε. Γίναμε ζωάκια ανάλογα με την ώρα που έλεγε το ρολόι και φτιάξαμε τα δικά μας.

GridArt 20250126 104847429IMG 42f5357b9a57adb561e9a811edb46612 V

Στο ρολόι της τάξης μας βάλαμε εικόνες ανάλογα με την ώρα που γίνεται κάτι στο καθημερινό μας πρόγραμμα! Έτσι θα τα κάνουμε όλα στην ώρα τους!

IMG 20250124 121713

Με τη βοήθεια της κ. Ελπίδας, βάλαμε ρολόι και στον διαδραστικό πίνακα!

IMG 20250124 121724

Στα αγγλικά μας απασχόλησε ο χειμώνας και ο κατάλληλος ρουχισμός αυτής της εποχής.

GridArt 20250126 104654108 GridArt 20250126 104601799

Ο παππούς Πλάτωνας κατέχει πια μια ξεχωριστή γωνιά στο σχολείο μας. Το καινούριο μήνυμά τους για τον μύθο του σπηλαίου μας έκανε να συζητήσουμε πολύ και δημιουργικά για τις σκοτεινές μας στιγμές αλλά και για τις φωτεινές μας. Δείτε τον μύθο εδώ.

IMG 20250124 101211IMG 20250122 112741

GridArt 20250126 104457547

Το βιβλίο “Μίλα μου” της Μ. Γιώτη μας ενθάρρυνε να συζητήσουμε για πράγματα που ενώ είναι πετραδάκια αν τα αφήσουμε μας βαραίνουν σαν κοτρόνες. Έχει μεγάλη σημασία, τελικά, να τα μοιράζεσαι. Φτιάξαμε τις δικές μας ανησυχίες σε πετρούλες και τα δικά μας ανθρωπάκια “Μίλαμου”.

IMG 20250122 115953

Στο συνεργατικό έργο eTwinning “It sounds like STEM” τα παιχνίδια με τους ήχους κέντρισαν το ενδιαφέρον!

Drum Painting

GridArt 20250124 171606551

Ballon drums

 

Freeze και άλλα ενδιαφέροντα online παιχνίδια με τον ήχο.

GridArt 20250124 171044336

Μια ομάδα δράσης δεν ησυχάζει ποτέ…Στην ερώτηση “Τι θα γίνει με τα νεράτζια; Θα μείνουν πεταμένα και πατημένα στους δρόμους;” βρήκαμε απάντηση. Μείνετε συντονισμένοι…

IMG 20250123 125920

Μία υπέροχη δράση πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 22/1/2025, στο Παλιό Αναψυκτήριο Ελευσίνας. Το 4ο, το 6ο και το 8ο Νηπιαγωγείο Ελευσίνας οργάνωσαν μια διαδραστική συζήτηση με τους θεραπευτές του ΚΕΔΑΣΥ Δυτικής Αττικής, οι οποίοι είναι οι πολύτιμοι συνεργάτες μας, και τους γονείς αλλά και τους εκπαιδευτικούς, σε ζητήματα που απασχολούν. Ευχαριστούμε από καρδιάς τον κ. Χρυσοστομίδη αλλά και όλους τους θεραπευτές καθώς αποδεικνύουν έμπρακτα τη διάθεση για υποστήριξη των μαθητών, των οικογενειών και των σχολείων.

Ευχαριστούμε θερμά την 2023 Πολιτιστική Πρωτεύουσα Έλευσις για την φιλοξενία στον καταπληκτικό χώρο του Παλιού Αναψυκτηρίου Ελευσίνας.

GridArt 20250126 104413175Προσθέστε δευτερεύουσα επικεφαλίδα

“Ο χρόνος που γερνά, διδάσκει τα πάντα” Αισχύλος

Ένας χρόνος τελείωσε, ένας ξεκίνησε…

Τι άραγε είναι ο χρόνος; Αυτό μας απασχόλησε την εβδομάδα που πέρασε…

Ψάξαμε παντού τις απαντήσεις…

Πρώτα ψάξαμε στη φύση…Τέσσερις εποχές είναι ένας χρόνος. Χωριστήκαμε σε ομάδες για να βρούμε τα χαρακτηριστικά της κάθε εποχής και φτιάξαμε και ομαδικές εργασίες…

IMG 7407e6c3cf4eeef3e5e3ee3f4773f1ef VIMG 1d7ee57f9cc070ab5f94497157abbbc9 VGridArt 20250118 172523860

Μέχρι και σε λαβύρινθο μπήκαμε για να τις βρούμε

IMG 7552872b88e12e7f98e00d134977c4a4 V

Ζητήσαμε και τη βοήθεια του ρομπότ…ρωτούσε ο ένας μια ερώτηση κι ο άλλος προγραμμάτιζε το ρομπότ να πάει στην σωστή απάντηση-εποχή.

GridArt 20250118 172907626

Παίξαμε επιδαπέδιο παιχνίδι μνήμης…

IMG ad92aa4d29a82898d3290eba0e525ef7 V

Αναζητήσαμε απαντήσεις στα παραμύθια… “Η κυρά Καλή και οι 12 μήνες” και “Ο παππούς ο χρόνος ” που έγινε αφορμή να φτιάξουμε σε ομάδες τα δωμάτια του κάθε παιδιού του, των 4 δηλαδή εποχών.

IMG bb0d3cddc201fe9b7655998d1f10fb1a VIMG 20250113 091744

GridArt 20250118 173354910

Γνωρίσαμε και την γυναίκα του την κυρία Πότε. Έτσι σε ένα θεατρικό παιχνίδι εξασκηθήκαμε σε ερωτήσεις που αφορούν στον χρόνο και ξεκινούν με το πότε; Η υπομονετική κυρία μας απάντησε σε όλα…

GridArt 20250118 173556897 1

Οι πιο συχνές ερωτήσεις ήταν πότε θα έρθει το καλοκαίρι, τα Χριστούγεννα και τα γενέθλιά μου; Γι αυτό το λόγο σε τρισδιάστατη τούρτα βάλαμε τις ημερομηνίες των γενεθλίων μας!

IMG f13116cf4a7024fe588d55bfc31f1531 V

Ρωτήσαμε την τέχνη…Το ζωγράφο Σαλβαντόρ Νταλί και το έργο του “Η Εμμονή της μνήμης”.

IMG 20250115 111208

IMG 20250115 121119

Ρωτήσαμε κι έναν μουσικό, τον Παύλο Παυλίδη, και φτιάξαμε με ζωγραφιές την απάντηση στο τραγούδι του “Ο χρόνος”. Οι συζητήσεις πολλές κι ενδιαφέρουσες, γιατί ο χρόνος είναι γιατρός, πώς με βοηθάει, γιατί δεν σταματάει, από πότε ξεκίνησε κλπ κλπ… Δείτε το :

 

Παίξαμε αντίστοιχο παιχνίδι στα αγγλικά και φτιάξαμε γούρι αγγλικό, ένα βελανίδι ψηφιδωτό!

IMG 20250114 104114GridArt 20250118 173457461

Παίξαμε και με τους αριθμούς 1,2,3

GridArt 20250119 152419317

Φτιάξαμε βασιλόπιτες και “κόψαμε” και μία σε κάθε τάξη με σοκολατένια γλειφιτζούρια. Το φλουρί έκρυβε ένα υπέροχο βιβλίο για τη συνεργασία!

 

IMG 20250116 092859IMG 20250116 094701

Σπάσαμε και ρόδι για καλοτυχία!

 

IMG 20250116 101907

Ένα ακόμη υπέροχο νέο είναι ότι ξεκίνησε και φέτος η δανειστική βιβλιοθήκη!

IMG 20250115 124429IMG 20250117 123116

Εμείς δεν κρυώνουμε στην αυλή, φτιάξαμε τη φωτίτσα μας…

GridArt 20250118 173035453

Φυσικά απαντήσαμε στον παππού Πλάτωνα! Το βίντεο του παππού εδώ

(Δίκτυο σχολείων :Συνοδοιπόροι της Αγάπης, έργο Φωτεινές Περιστροφές- Εργαστήρια Δεξιοτήτων Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ)

Η δική μας παρουσίαση εδώ

 

Και στο eTwinning “It sounds like STEM” : Ζωγραφική με χειροποίητες μπαγκέτες ντραμς. Καμαρώστε το Drum Painting εδώ   

Ααααα!!! Ήρθε και ο πρώτος έπαινος για φέτος! Από το “χαμόγελο του Παιδιού” για τα είδη που συγκεντρώθηκαν!

20250119153318

Συγχαρητήρια σε όλους!

Καλώς όρισες, 2025!

Με ανυπομονησία και χαρά επιστρέψαμε στις τάξεις μας το 2025!

Είχαμε πολλά να πούμε για δώρα, κάλαντα, βασιλόπιτες και φλουριά, εκδρομές, βόλτες, μελομακάρονα και έθιμα πολλά!

Αφού τα είπαμε όλα αυτά, οι πρόσφατες αναμνήσεις από τα Θεοφάνεια μονοπώλησαν το ενδιαφέρον κι έτσι μιλήσαμε για τη μεγάλη αυτή γιορτή και τα έθιμά της! Συγκεκριμένα καμαρώσαμε τον Παραολυμπιονίκη Αντώνη Τσαπατάκη που βούτηξε για τον Σταυρό στα Χανιά!

IMG 20250108 115843

Ωραία φύλλα εργασίας και βιωματικά θεατρικά παιχνίδια για το παλιό έτος που έφυγε και το νέο που ήρθε!

GridArt 20250110 210850875GridArt 20250110 210553189

Παιχνίδι ποιος θα φτιάξει πιο γρήγορα τη βασιλόπιτα!

IMG c430715afa944851de4fd2ce4cd651f3 V

Και στη συνέχεια αντιστοίχιση τα κομμάτια σε έναν έναν όλους τους καλεσμένους -ζωάκια!

IMG 4a751e8286af1290ecba818cf9bf49a0 V

Ένας μικρός απολογισμός της χρονιάς που έφυγε μέσα από τον κόσμο των συναισθημάτων.

IMG 20250109 120142

Λόγω της εποχής και των πολλών απουσιών θυμηθήκαμε τους κανόνες υγιεινής και διατροφής ώστε να προλαβαίνουμε τις ιώσεις! Παίξαμε και παιχνίδια!

IMG 20250110 124900

GridArt 20250110 205522027

Καινούρια παιχνίδια μπαίνουν στις ρουτίνες μας, όπως το “Σπασμένο τηλέφωνο”.

GridArt 20250110 204627211

Και μια υπέροχη επίσκεψη μας έκανε ποδαρικό! Ο παππούς Πλάτωνας! Ήρθε, μας συστήθηκε και μια όμορφη ιστορία με φως και σκοτάδι ξεκινάει με τη νέα χρονιά! Ανυπομονούμε…

GridArt 20250110 210426403

Κάτι πολύ ενδιαφέρον ετοιμάζεται για την επόμενη εβδομάδα….

GridArt 20250110 205959320

Σας ενημερώνουμε ότι τα μαρούλια και τα κρεμμύδια ετοιμάζονται για σαλάτα!

IMG 20250109 100302

2024, σε ευχαριστούμε!

2025, να μας κάνεις πιο χαρούμενους, πιο δημιουργικούς και πιο σοφούς!