Καλησπέρα αγαπητοί μας γονείς,
Μια αγαπημένη δραστηριότητα για μικρούς και μεγάλους είναι η ανάγνωση παραμυθιών. Οι τεχνικές είναι πολλές, με ταυτόχρονη επίδειξη εικόνων, με πρώτα ανάγνωση και μετά επίδειξη των εικόνων. Και οι δραστηριότητες που μπορούν να βγουν από ένα παραμύθι άπειρες και πολύ ενδιαφέρουσες. Από δραματοποίηση, αναδιήγηση, δραστηριότητες μαθηματικών και γλώσσας, μέχρι και ολόκληρες θεματικές.
Έτσι λοιπόν έγινε και με το πολύ γλυκό παραμύθι της Helen Stephens, “Πως να κρύψεις ένα λιοντάρι στο σχολείο!!”
Τα παιδιά άκουσαν με προσοχή την ιστορία και έπειτα απάντησαν σε ερωτήσεις κατανόησης. Εν συνεχεία ένα ένα παιδάκι φορούσε τον Άρη το λιοντάρι, την γαντόκουκλα της παρεούλας μας και απαντούσε σε ερωτήσεις για την ιστορία και που θα κρυβόταν μέσα στην τάξη μας. Τα παιδάκια μιλούσαν με άνεση κάνοντας ότι το λιοντάρι μιλάει. Μάλιστα ένα παιδί ανέφερε ότι είναι πολύ πιο εύκολο κυρία έτσι και δεν ντρέπομαι.
Στη συνέχεια ένα ένα παιδί έβγαινε από την τάξη και ένα άλλο έκρυβε το λιοντάρι. Έπειτα το φωνάζαμε ” έλα , έλα να βρεις που έχουμε κρύψει το λιοντάρι”. Με εντολές κρύο και ζεστό βοηθούσαμε τον επίδοξο ερευνητή να ανακαλύψει το λιοντάρι!!!
Το λιοντάρι κρύφτηκε σε πολλά μέρη!!!!Το διασκέδασε και εκείνο και τα παιδιά.
Που είμαι ;;;είμαι μέσα στα εργαλεία στην γωνιά του μάστορα.
Ήρθα να παίξω με τα σφηνοτουβλάκια!!!
Μέσα στο κουκλόσπιτο είμαι εγώ, παρέα με τα μωρά!!!
Κρύφτηκα κάτω από τα λαχανικά στο μπακάλικο παιδιά!!!
Είπα να κρυφτώ στην βιβλιοθήκη, να διαβάσω ένα βιβλίο και να χαλαρώσω!!!
Μέσα στα χαρτόνια είπα να χωθώ, να σκεφτώ καμιά κατασκευή να κάνουμε θαρρώ!!!!
Μετά το παιχνίδι, το διάλειμμα και το πρόγευμα μας το κάθε παιδί ζωγράφισε τι του άρεσε πιο πολύ από το παραμύθι!!!
Οι ιδέες τους έξυπνες και πρωτότυπες!!!
“Ψάχνω – Ψάχνω το λιοντάρι” – Ψυχοκινητικό παιχνίδι
και φυσικά δεν λείπουν και τα κινητικά μας παιχνίδια, ιδέα από το διαδίκτυο https://nipiablog.blogspot.com/2018/09/blog-post_13.html , από το Περί νηπιαγωγών, ένα παιχνίδι με στοίχους για ένα λιοντάρι που το ψάχνουμε στο βουνό, στην λίμνη κτλ.
Ο ρυθμός του τραγουδιού είναι ο παραπάνω και οι στοίχοι παρατίθενται από κάτω.
Και πάλι περάσαμε καλά, γιατί το πιο ωραίο σχολείο είναι το νηπιαγωγείο!!!
Με αγάπη οι δασκάλες και οι μαθητές του 8ου Νηπιαγωγείου!