Την Τσικνοπέμπτη φάγαμε σουβλάκια τα οποία έψησε στο προαύλιο του σχολείου μας
ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων.

Φτιάξαμε αποκριάτικα καπέλα.

Κάποιες από τις δημιουργίες μας.



Το αποκριάτικο πάρτυ …….μέσα


και έξω!


Την Τσικνοπέμπτη φάγαμε σουβλάκια τα οποία έψησε στο προαύλιο του σχολείου μας
ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων.

Φτιάξαμε αποκριάτικα καπέλα.

Κάποιες από τις δημιουργίες μας.



Το αποκριάτικο πάρτυ …….μέσα


και έξω!


Στολίσαμε το χριστουγεννιάτικο δένδρο μας.

Μιλήσαμε για την ιστορία της γέννησης του Χριστού και κάναμε διάφορες εργασίες


Κάποιες από τις δημιουργίες μας.




Γράψαμε γράμμα στο Άγιο Βασίλη.

Ρίξαμε το γράμμα στο ειδικό γραμματοκιβώτιο.


Τα δωράκια που φτιάξαμε για το σπίτι μας.

Η γιορτούλα μας .

Μας επισκέφθηκε ο Άγιος Βασίλης με το βοηθό του ,το ξωτικό και μας μοίρασε δωράκια.

Ευχαριστούμε πολύ το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων για τη συμμετοχή τους και
για τα δωράκια που έδωσε στα παιδιά.