
Στολίσαμε το δένδρο μας.


Κάποιες από τις εργασίες μας.



Τα δωράκια μας .




Μας επισκέφθηκε ο Άγιος Βασίλης .


ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ














Ύψωση Τιμίου Σταυρού

Ο Σταυρός στην καθημερινότητά μας

Γράφουμε ,όπως μπορούμε ,το Σταυρό στον πίνακα και στο χαρτί…..


Η ζωγραφιά μας 
Το δωράκι μας για το σπίτι.
Γιορτή της μητέρας.


Μιλήσαμε για τα θαύματα του Χριστού και φτιάξαμε βιβλιαράκι.


Διαβάσαμε βιβλία για το Πάσχα.

Μιλήσαμε για τα έθιμα του Πάσχα, βρήκαμε σχετικές εικόνες και φτιάξαμε αφίσα.

Κάναμε κατασκευές.





Ζωγραφίσαμε και κάναμε φύλλα εργασίας.




Βάψαμε αυγά .


ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!






