ΤΡΕΧΕΙ ΤΡΕΧΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ…
Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, μιλήσαμε για το νερό, τον κύκλο του νερού, τη χρησιμότητά του για τον άνθρωπο, αλλά και τη φύση.
Κάναμε ομαδικές εργασίες, ώστε τα παιδιά να τα κατανοήσουν καλύτερα. Μάθαμε παροιμίες, αινίγματα και χορέψαμε την Περπερούνα.
Μιλήσαμε τέλος για την Παγκόσμια Ημέρα Νερού (22 Μαρτίου) και φτιάξαμε και σχετική αφίσα.
Μιλήσαμε για τον νερό στην Τέχνη και είδαμε γνωστά έργα τέχνης που είχαν το νερό, ως βασικό θέμα τους.
Παίξαμε παιχνίδια, με φούσκες και κάναμε πειράματα.
Καλώς όρισες, Άνοιξη!!!
Καλωσορίσαμε και φέτος την Άνοιξη στο σχολείο μας, τραγουδώντας στους γονείς τα “Κάλαντα της Άνοιξης”.
και αφίσες εμπνευσμένοι από την Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού (6 Μαρτίου),
και το κάθε τμήμα είπε συνθήματα!!
Επίσης μιλήσαμε για την Σαρακοστή, τις διατροφικές επιλογές μας αυτήν την περίοδο και φτιάξαμε την καθιερωμένη “Κυρά Σαρακοστή” να στολίσουμε το ταμπλό μας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ 2024-2025
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΤΡΕΛΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ!!!
Και φέτος, το σχολείο μας μπήκε στους ρυθμούς του καρναβαλιού. Γιορτάσαμε την Τσικνοπέμπτη, φτιάχνοντας όμορφα καπέλα και μάσκες, παίζοντας παιχνίδια π.χ πώς το τρίβουν το πιπέρι και χορεύοντας αποκριάτικους χορούς, παραδοσιακούς, αλλά και μοντέρνους. Με τα παιδιά μιλήσαμε για τα έθιμα των Αποκριών, ανά την Ελλάδα και φτιάξαμε αρλεκίνους για να διακοσμήσουμε τις τάξεις μας.
Την Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2025, στο σχολείο μας υλοποιήθηκε το πρόγραμμα “Αποκριάτικο Ξεφάντωμα”,από την κα Άσπα Λιβανού και την ομάδα της. Τα παιδιά έπαιξαν και διασκέδασαν, χόρεψαν και ξεφάντωσαν. Στο τέλος τα παιδιά πήραν μαζί τους το δικό τους ξύλινο μενταγιόν, το αερόστατο της ευτυχίας.
ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ: Η ΝΥΦΟΥΛΑ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ
Με την έναρξη του Φεβρουαρίου, του τελευταίου μήνα του Χειμώνα, μιλήσαμε για την Αμυγδαλιά, το δέντρο της ελπίδας.
Η Αμυγδαλιά, σαν νυφούλα του Χειμώνα στόλισε και φέτος τις τάξεις μας. Τα παιδιά έψαξαν και με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών βρήκαν πληροφορίες στους Η/Υ για το δέντρο της αμυγδαλιάς π.χ πότε ανθίζει, ποιοι είναι οι καρποί του, τι είδους δέντρο είναι, αειθαλές ή φυλλοβόλο, τι χρώμα είναι τα άνθη του κλπ. Είχαν τη δυνατότητα να δουν και να μυρίσουν αμυγδαλιές, αλλά και να αγγίξουν αληθινά αμύγδαλα.
Αφού χωρίστηκαν σε ομάδες και έψαξαν τις πληροφορίες που ήθελαν, έπειτα συνεργατικά έφτιαξαν όμορφα Posters για να διακοσμήσουμε τις τάξεις μας.
ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ 2025
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, στο σχολείο μας κόψαμε τις καθιερωμένες βασιλόπιτες για να γιορτάσουμε τον ερχομό της νέας χρονιάς.
Οι βασιλόπιτες ήταν προσφορά των γονιών του σχολείου.
Οι τυχεροί και τυχερές των φλουριών, έλαβαν αναμνηστικά δωράκια που πρόσφεραν επίσης οι γονείς.
Καλή και ευτυχισμένη χρονιά σε όλους/ες μας!!
Τρώω υγιεινά για δόντια γερά!!!
Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, φιλοξενήσαμε με χαρά, την κα Κασσιανή Παπανδρέου, Οδοντίατρο και γονέα του σχολείου μας. Μας μίλησε για τη σωστή υγιεινή των δοντιών και μας έδειξε τις σωστές κινήσεις για το πλύσιμό τους . Διαβάσαμε με τα παιδιά το παραμύθι “Η ιστορία του δοντιού Πίκι-Πίκι” και ακούσαμε το τραγούδι “Οδοντοστοιχούλα”, του Οδοντιατρικού Συλλόγου Πειραιά.
Στη συνέχεια μιλήσαμε για τις αγαπημένες τροφές των δοντιών, που τα κρατούν δυνατά και αστραφτερά (φρούτα, λαχανικά), αλλά και για τις αγαπημένες τροφές των μικροβίων, που τα γεμίζουν τρύπες (γλυκά και ζαχαρωτά).
Φτιάξαμε καπελάκια με σήμα μας ένα γερό δόντι για να θυμόμαστε το στόχο μας και φεύγοντας πήραμε δωράκια που μας είχε αφήσει η οδοντίατρος. Πολύτιμα δωράκια, που δεν ήταν άλλα από οδοντόκρεμες, με ωραία γεύση φράουλα και πολύχρωμες οδοντόβουρτσες.
Τέλος φτιάξαμε και εμείς τη δική μας οδοντοστοιχία και γίναμε για λίγο μικροί οδοντίατροι!!
Περιβαλλοντικές Δράσεις
Στο σχολείο μας, στα πλαίσια της αειφόρου ανάπτυξης και της ενίσχυσης της επαφής των μαθητών/τριών μας με τη Φύση, φυτέψαμε στον κήπο μας.
Οι γονείς δώρισαν λουλούδια, με αφορμή τα γενέθλια ενός παιδιού. Ένα εξαιρετικό “κέρασμα” που ώθησε τα παιδιά να φυτέψουν και να ποτίσουν, ομορφαίνοντας την αυλή μας .
Με αφορμή αυτή τη δράση, μιλήσαμε για τα στάδια ανάπτυξης του φυτού, καθώς και για τα στοιχεία που την υποβοηθούν (νερο,αέρας, χώμα και φυσικά….αγάπη).
Χριστουγεννιάτικη Γιορτή 2024-25
Κλείνοντας ο κύκλος των Χριστουγεννιάτικων δράσεων και εκδηλώσεων του σχολείου μας,
πραγματοποιήθηκε και η Χριστουγεννιάτικη γιορτή μας!!
Και του χρόνου!!
Καλύτερα και ευτυχέστερα, το 2025!!
Από το ευχόσπιτό μας, πολλές ευχές για το νέο έτος στα σπιτικά σας!!
ΥΓΕΙΑ,ΑΓΑΠΗ, ΕΥΤΥΧΙΑ,ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, ΕΛΠΙΔΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ!!


























































