Παρουσίαση Βιβλίου
Την Πέμπτη στις 05/06/2025, πραγματοποιήθηκε στο χώρο του σχολείου μας, σε συνεργασία με τον Αντιδήμαρχο Παιδείας, κ. Σίσκα, η παρουσίαση βιβλίου της κας Μαρία Σαράτση, με τίτλο ” Ο γάτος που ήθελε να πάει στο φεγγάρι”.
Μέσα από τις γραμμές αυτού του βιβλίου, τα παιδιά μεταφέρθηκαν σε έναν “πλούσιο” κόσμο, γεμάτο φαντασία και θαύματα, ένα κόσμο όπου όλοι μπορούμε να νιώθουμε, να ταξιδεύουμε και να ανακαλύπτουμε.
Στο τέλος της παρουσίασης, το κάθε παιδί πήρε δώρο το βιβλίο!!

























































































