
Την Πέμπτη 13 Μαρτίου, οι μαθήτριες και οι μαθητές της Γ΄τάξης συμμετείχαν σε ένα project οργανωμένο από τη δασκάλα τους κ. Βιργινία Δουμπρή και υποστηριζόμενο από την εκπαιδευτικό της παράλληλης στήριξης κ. Μαρίας Νάστου και των φοιτητριών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα της Σχολικής Πρακτικής Άσκησης ΙΙ ( Κανακάκη Ναταλία, Διαμαντή Αλεξάνδρα) και Σχολικής Πρακτικής Άσκησης IV (Παπαδοπούλου Βασιλική). Συνέχεια








