
Την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου, ημέρα εορτασμού των 3 Ιεραρχών, η σημαία του σχολείου, οι μαθήτριες και οι μαθητές της Στ΄ τάξης μας εκπροσώπησαν στην δοξολογία που έγινε για τη γιορτή των Αγίων στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου. Συνέχεια

Την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου, ημέρα εορτασμού των 3 Ιεραρχών, η σημαία του σχολείου, οι μαθήτριες και οι μαθητές της Στ΄ τάξης μας εκπροσώπησαν στην δοξολογία που έγινε για τη γιορτή των Αγίων στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου. Συνέχεια

Σε όλη τη διάρκεια του μήνα Ιανουαρίου, οι μαθήτριες και οι μαθητές του σχολείου μας, συνοδευόμενοι/ες από τις εκπαιδευτικούς και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας επισκέφθηκαν τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Βόλου. Συνέχεια

Στο σχολείο βρέθηκαν αρκετά αντικείμενα όπως φαγητοδοχεία, παγουρίνα, μπουφάν και άλλα. Παρακάτω θα δείτε φωτογραφίες με τα αντικείμενα που υπάρχουν στο σχολείο. Συνέχεια

Όλη τη διάρκεια του Δεκεμβρίου συγκεντρώναμε στο σχολείο μας εβαπορέ γάλατα για το ίδρυμα “Άσπρες Πεταλούδες”, αλλά και χρήματα για την Μη Κυβερνητική Οργάνωση “Make a Wish”. Συνέχεια

Την Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου, οι Α΄, Β΄ και η Γ΄ τάξεις του σχολείου μας παρουσίασαν σε γονείς, συγγενείς, συμμαθητές και συμμαθήτριες την Χριστουγεννιάτικη γιορτή που είχαν ετοιμάσει. Οι εκπαιδευτικοί των τάξεων, κα. Βιργινία Κέλλα, κα. Σεβαστή Γιαννοπούλου και κα. Βιργινία Δουμπρή σε συνεργασία με τις εκπαιδευτικούς κα. Χριστίνα Σαλταπίδα (θεατρολόγος) και κα. Αντιγόνη Μαβίδη (μουσικός) Συνέχεια

Την Κυριακή 22 Δεκεμβρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄τάξης, μαζί με την δασκάλα της Μουσικής κα. Αντιγόνη Μαβίδη και τη δασκάλα τους κα. Βιργινία Δουμπρή για να αναβιώσουν το έθιμο του στολίσματος της Ειρεσιώνης στο Αθανασάκειο Αρχαιολογικό Μουσείο Βόλου.

Την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου, το σχολείο μας μετατράπηκε σε ένα κέντρο δράσεων, κεφιού, χαράς και δημιουργικότητας, όπου όλα τα μέλη της σχολικής μας κοινότητας συμμετείχαν σε αυτές τις δράσεις με όποιον τρόπο ο καθένας/ η καθεμιά ήθελε. Πιο συγκεκριμένα: Συνέχεια

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου θα ήθελε να ευχαριστήσει δημόσια των Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την συνεργασία του και για τις πολύ σημαντικές πρωτοβουλίες που ανέλαβε να πραγματοποιήσει. Συνέχεια

Σε όλη τη διάρκεια του Δεκεμβρίου, οι μαθήτριες και οι μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν σε διάφορες δράσεις που ως στόχο είχαν όχι μόνο να ομορφύνουν το σχολείο μας, να ενδυναμώσουν και να βελτιώσουν τις μεταξύ των μελών της σχολικής μας κοινότητας. Συνέχεια

Οι μαθήτριες και οι μαθητές του σχολείου μας, επισκέφθηκαν τον Πολυχώρο HAPPIMESS, για να δημιουργήσουν διάφορες χριστουγεννιάτικες κατασκευές. Κάθε τάξη επισκέφθηκε τον Πολυχώρο σε διαφορετική ημερομηνία μέσα στο Δεκέμβριο. Συνέχεια