Δράσεις κατά του Σχολικού Εκφοβισμού

Στις 6 Μαρτίου είναι η ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού. Οι μαθήτριες και οι μαθητές του σχολείου μας  συμμετείχαν, μαζί με τις δασκάλες και τους δασκάλους τους και με την καθοδήγηση της ψυχολόγου του σχολείου μας κ. Ιωάννας Βανέλα, σε ποικίλες δράσεις καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας για την ευαισθητοποίησή τους σε θέματα σχολικού εκφοβισμού.

Παρόμοιες δράσεις πραγματοποιήθηκαν και από την ψυχολόγο, και πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, κ. Φαίδρα Παπαναστασίου.

Δημοσιεύθηκε στην Σχολικές Δράσεις 2024 - 25. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.