
Η Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη, την Πέμπτη 27 Μαρτίου, παρακολούθησαν την παράσταση από την Παιδική Σκηνή του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Δήμου Βόλου. Πρόκειται για την διασκευή του κλασικού παραμυθιού «Οι μουσικοί της Βρέμης» των αδελφών Γκριμ, σε μια συναρπαστική παράσταση για μικρούς και μεγάλους, σε σκηνοθεσία του Ευάγγελου Βογιατζή. Στην παράσταση συμμετέχει πολυμελής θίασος ηθοποιών και ζωντανή μουσική με τη συμμετοχή της Φιλαρμονικής Ορχήστρας του Δήμου Βόλου υπό τη Διεύθυνση του Αρχιμουσικού Βασίλη Τασούδη. Συνέχεια







