Αγώνες αθλοπαιδείας Πετοσφαίρισης και Καλαθοσφαίρισης

Την Παρασκευή 22 Μαΐου 2026 το σχολείο μας συμμετείχε σε αγώνες αθλοπαιδείας  Πετοσφαίρισης & Καλαθοσφαίρισης στο Ε.Α.Κ. Νεάπολης. Τους αγώνες διοργάνωσε η Οργανωτική Επιτροπή Σχολικών Αθλητικών Δραστηριοτήτων (Ο.Ε.Σ.Α.Δ.) της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης. Μετά από αίτημα στη διοργανώτρια αρχή του εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας Γιάννη Κερτικίδη, το σχολείο μας συμμετείχε στην Πετοσφαίριση με δύο ομάδες λόγω της μεγάλης συμμετοχής των μαθητριών μας. Έτσι,  έλαβαν μέρος στους αγώνες αυτούς συνολικά 24 μαθητές/ήτριες και στα δύο αθλήματα από τις Ε΄ & ΣΤ΄ τάξεις. Οι αγώνες εμπεριείχαν το πνεύμα της άμιλλας και του υγιούς ανταγωνισμού και για το λόγο αυτό δεν υπήρξε κατάταξη των σχολείων ανάλογα με τα αποτελέσματα. Οι μαθήτριες και οι μαθητές μας πέρασαν ένα χαρούμενο και δημιουργικό πρωινό. Είχαν την ευκαιρία να αγωνιστούν με όλα τα παραβρισκόμενα σχολεία κάνοντας 5 με 6 αγώνες και να ευχαριστηθούν το παιχνίδι άλλοτε κερδίζοντας και άλλοτε όχι. Επίσης δόθηκε η δυνατότητα αγωνιζόμενοι-ες ως ομάδα να καλλιεργήσουν την ομαδικότητα και την συνεργασία για την επίτευξη κοινού στόχου. Σε αυτό συνέβαλε επικουρικά η ενδυμασία τους με τις καινούριες αγωνιστικές μπλούζες που μας χορήγησε ο Σύλλογος Γονέων, με τον λογότυπο του σχολείου μας. Στους αγώνες συνοδός εκπαιδευτικός ήταν ο δάσκαλος της Ε2 Τάξης Παναγιώτης Ιωαννίδης