Τα δικαιώματα του παιδιού
Με αφορμή την ενότητα Β “ Έχουμε δικαιώματα και υποχρεώσεις” στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής, οι μαθητές και οι μαθήτριες των Ε1 και Ε2 τάξεων συνεργάστηκαν, χωρίστηκαν σε ομάδες και μελέτησαν τα δικαιώματα του Παιδιού. Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε παρουσίαση στον χώρο της βιβλιοθήκης και ανάρτηση της εργασίας , ώστε να ευαισθητοποιηθεί όλη η σχολική κοινότητα.
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός : Σαρρούδη Ιωάννα




