Ανθισμένη αμυγδαλιά
Στην Α τάξη φέτος πολλές φορές συνδυάσαμε τη γνώση με τη διασκέδαση! Αξέχαστη θα μας μείνει η κατασκευή μας «ανθισμένη αμυγδαλιά» που κάναμε στα πλαίσια της Μελέτης του Περιβάλλοντος για να καλωσορίσουμε την άνοιξη! Στην τάξη μας περίμενε μια έκπληξη! Η μηχανή ποπ κορν της κυρίας μας μας πρόσφερε τα άνθη της αμυγδαλιάς μας!!! Ήταν τόσο λαχταριστά τα ζεστά ποπκόρν που όλοι είχαμε την ευκαιρία να γευτούμε τα υπέροχα «άνθη» της αμυγδαλιάς μας!!!
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Βελενίδου Αυγή
