Η επίσκεψη της ΣΤ’ τάξης στο Κ.Ε.ΠΕ.Α Βελβεντού, την Τετάρτη 22 Απριλίου 2026, αποτέλεσε μια ξεχωριστή εκπαιδευτική εμπειρία γεμάτη γνώση και όμορφες στιγμές. Οι μαθητές και οι μαθήτριες, με συνοδούς εκπαιδευτικούς τον κ. Γεώργιο Ασπράγκαθο και την κα. Ηλιάνα Μάνου, είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ένα ενδιαφέρον πρόγραμμα με τίτλο «Ροδάκινο, το… μυρωδάτο!», γνωρίζοντας […]


