Όμορφες στιγμές δημιουργικής απασχόλησης, περάσαμε σήμερα με τα παιδιά του Γ2, στην επίσκεψη μας στον Πόλο Εκπαιδευτικής Καινοτομίας Τ.Π.Ε. Πτολεμαΐδας. Ευχαριστούμε πολύ την κυρία Βασιλειάδου για την άψογη παρουσίασή της. Θα το ξανακάνουμε!!!!
Όμορφες στιγμές δημιουργικής απασχόλησης, περάσαμε σήμερα με τα παιδιά του Γ2, στην επίσκεψη μας στον Πόλο Εκπαιδευτικής Καινοτομίας Τ.Π.Ε. Πτολεμαΐδας. Ευχαριστούμε πολύ την κυρία Βασιλειάδου για την άψογη παρουσίασή της. Θα το ξανακάνουμε!!!!