Στο πλαίσιο της διδασκαλίας της ενότητας “Μουσική της Γλώσσας” στην Ε’ τάξη του σχολείου μας, οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τη σχέση μεταξύ μουσικής και γλώσσας με έναν δημιουργικό τρόπο. Η ενότητα αυτή συνδύασε τη θεωρητική γνώση με την πρακτική εφαρμογή, καθώς οι μαθητές κατασκεύασαν τα δικά τους αυτοσχέδια μουσικά όργανα.
Με τη βοήθεια απλών υλικών, όπως κουτιά, λάστιχα, ξύλα και άλλα ανακυκλώσιμα υλικά, τα παιδιά δημιούργησαν κιθάρες, τύμπανα, και άλλα μουσικά όργανα, μαθαίνοντας ταυτόχρονα για τις βασικές αρχές του ήχου και της μουσικής παραγωγής. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα, οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τη μουσική ως μορφή επικοινωνίας και έκφρασης, ενώ συνειδητοποίησαν πόσο κοντά είναι η γλώσσα και η μουσική, τόσο ως τέχνες όσο και ως εργαλεία για τη μετάδοση συναισθημάτων και ιδεών.
Η διαδικασία αυτή ενίσχυσε την ανάπτυξη της δημιουργικότητας των μαθητών, ενώ τους πρόσφερε μια ευχάριστη και πρακτική εμπειρία που συνδύαζε τη μάθηση με τη διασκέδαση.