Έρευνα για τα σχολεία ΕΑΕΠ

Προτάσεις για τη βελτίωση λειτουργίας των σχολείων ΕΑΕΠ

 Θεσμοθέτηση ώρας προετοιμασίας στο πρωινό πρόγραμμα για τις εργασίες της επόμενης μέρας με σκοπό να ολοκληρώνεται το μεγαλύτερο μέρος των σχολικών εργασιών στο σχολείο. Αυτό μπορεί να συνδυαστεί με μείωση της διδακτέας ύλης και προσεκτική επιλογή της προκειμένου να αποφευχθούν οι επικαλύψεις και να εξοικονομηθούν οι ανάλογες ώρες

• Ανάθεση σε εκπαιδευτικό ΠΕ70 των ωρών της προετοιμασίας, γιατί οι εκπαιδευτικοί των ειδικοτήτων αδυνατούν να προσφέρουν βοήθεια στην προετοιμασία των μαθητών, κυρίως στις μικρές τάξεις.

• Διαμόρφωση του πλαισίου ώστε οι εκπαιδευτικοί ειδικότητας να συνεργάζονται με τους εκπαιδευτικούς για την υποστήριξη της καθημερινής δουλειάς στο σχολείο και την ενίσχυση των καινοτόμων δράσεων και των κοινών project.

• Παροχή ωρών στην πρωινή ζώνη για ανάπτυξη οριζόντιων δράσεων (π.χ. μεταξύ μαθητών διαφορετικών τμημάτων, όπως χορωδίες-ομάδες θεάτρου-πληροφορικής).

• Ενίσχυση της επιμόρφωσης τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των σχολικών συμβούλων με συστηματικές κεντρικές δράσεις και ουσιαστική υποστήριξη. Συμπληρωματικά, οι εκπαιδευτικοί που θα επιμορφώνονται για τα ΕΑΕΠ θα πρέπει να παραμένουν στα σχολεία αυτά για μεγάλο χρονικό διάστημα.

• Οργανική ένταξη των νέων διδακτικών αντικειμένων στο αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου και διασύνδεση όλων των διδακτικών αντικειμένων του προγράμματος.

• Ολοκλήρωση βασικών διδακτικών αντικειμένων (γλώσσα – μαθηματικά) στο πρώτο 4ωρο του σχολικού προγράμματος έτσι ώστε να μη διασπάται η συνέχεια διδασκαλίας του τμήματος και να ολοκληρώνεται με μεγαλύτερη άνεση η συγκεκριμένη εκπαιδευτική διαδικασία από τον δάσκαλο της τάξης χωρίς την αναστάτωση που επιφέρουν οι αλλαγές σε χώρους και εκπαιδευτικούς. Κάποιες δραστηριότητες να γίνονται σε συνεχόμενο δίωρο ( π.χ. εικαστικά, θεατρική αγωγή), ώστε να τους διατίθεται περισσότερος χρόνος και να γίνεται το μάθημα πιο αποτελεσματικό κ.λ.π.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση