Έρευνα στην οποία συμμετείχαν Διευθυντές των σχολικών μονάδων με Ε.Α.Ε.Π. (347), Σχολικοί Σύμβουλοι (32) και στελέχη της Ειδικής Υπηρεσίας Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων του ΥΠΑΙΘ (10).
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε την έρευνα.
Προβλήματα που διατυπώθηκαν από τους Διευθυντές:
1. Ανεπαρκή Μελέτη/Προετοιμασία των μαθητών (σελίδες. 29- 38). Προτείνεται η ένταξη ωρών στον πρωινό κύκλο των μαθημάτων.
2. Έγκαιρη στελέχωση, κυρίως των ειδικοτήτων (σ.35).
3. Δυσκολίες στη διαμόρφωση του Ωρολογίου Προγράμματος (λόγω ειδικοτήτων) (σ. 35).
4. Κούραση των μαθητών (σ. 36).
5. Μη ύπαρξη μόνιμου προσωπικού (σ. 37).
6. Διάσπαση της συνέχειας της διδασκαλίας της Γλώσσας και των Μαθηματικών λόγω των πολλών ειδικοτήτων που διδάσκουν (σ. 37).
7. Αναγκαιότητα μείωση της διδακτέας ύλης (σ. 38).
Σελίδες:
- 1
- 2