Στο λογισμικό ¨Ένα ονειρικό ταξίδι στην Κνωσό¨ ο μαθητής μπορεί να πλοηγηθεί και να αποκτήσει ολοκληρωμένες γνώσεις γύρω από τη Κνωσό και τον πολιτισμό που αναπτύχτηκε τη περίοδο εκείνη. Ήρωας του λογισμικού ο Τόλης Ονειροπόλης, μαθητής της Γ Δημοτικού, ο οποίος πηγαίνει με τη μητέρα του στην Κρήτη για τις καλοκαιρινές του διακοπές. Επισκέπτεται τον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού. Εκεί αποκοιμιέται κάτω από ένα δέντρο κι εκεί αρχίζουν όλα … Στο όνειρο του συναντά την Αριάδνη, την κόρη του βασιλιά Μίνωα και μαζί της αρχίζει ένα ταξίδι στην Κνωσό του χθες. Το λογισμικό απαρτίζεται από τις ενότητες: Το παλάτι, Οικονομική-Αγροτική ζωή, Θρησκεία-Γιορτές, Αθλήματα, Τέχνη, Ενδυμασία, Γραφή.
Το λογισμικό σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από τους Έβη Καβαδία, Ιωάννου Μ., Κοτίνη Ελένη, εποπτεία Αριστοτέλης Ράπτης – Καθηγητής, συμβουλευτική παιδαγωγική: Αθανασία Ράπτη.
Πηγή: ΤΠΕ & Εκπαίδευση