Με μεγάλη χαρά διαβάσαμε στο διαδικτυακό (www.amarysia.gr) αλλά και στο έντυπο φύλλο (Αρ. 2916/20.6.2026)της “Αμαρυσίας” το αφιέρωμα στην Εκδήλωση για το ΜΑΡΟΥΣΙ μας, το Μαρούσι των παιδιών μας… Ευχαριστούμε ολόψυχα τον εκδότη κ. Ζαγκλή για την πριμοδότηση της ποιοτικής δημόσιας εκπαίδευσης! η διευθύντρια Δρ Κυριακή Κανάρη «Το Μαρούσι μας» μέσα από την ματιά της ΣΤ’ …













