Η ΣΤ’ τάξη στη Βουλή Των Ελλήνων

Την Τρίτη 12/5/2026 οι μαθητές/μαθήτριες και οι εκπαιδευτικοί των δύο  τμημάτων της Στ ΄τάξης του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων. Η επίσκεψη ξεκίνησε με την ενημέρωση των παιδιών σχετικά με τους κανόνες που όφειλαν να τηρήσουν κατά την παραμονή τους στον χώρο του Κοινοβουλίου.  Στη συνέχεια στην αίθουσα της ολομέλειας  κάθισαν στα έδρανα των βουλευτών και ενημερώθηκαν για την ιστορία του κτηρίου ,τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας της Βουλής και την αξία της Δημοκρατίας. Κατόπιν ανέβηκαν στον δεύτερο όροφο, στην έκθεση της αίθουσας Ελευθερίου Βενιζέλου όπου παρατήρησαν εκθέματα σχετικά με τους αγώνες των Ελλήνων για την ελευθερία, τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία. Επίσης τους δόθηκε η δυνατότητα να εισέλθουν στην αίθουσα του μοντάζ στον χώρο «Παλατάκι». Τέλος πραγματοποίησαν έναν σύντομο περίπατο στον Εθνικό κήπο. Ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία.

Συνοδοί εκπαιδευτικοί: Χρυσάνθη Φαραστέλη, Αγγελική Σιαντίκου

BOYLH ST 10 BOYLH ST 1 BOYLH ST 2 BOYLH ST 3 BOYLH ST 4 BOYLH ST 5 BOYLH ST 6 BOYLH ST 7 BOYLH ST 8 BOYLH ST 9

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση