Ευρωπαϊκή εβδομάδα προγραμματισμού Codeweek

Το σχολείο μας συμμετείχε και  φέτος στην «Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού CodeWeek» https://codeweek.eu/  με τρεις (3) δραστηριότητες για τις τάξεις Δ’, Ε’ και ΣΤ’.

  1. Σχεδιασμός και υλοποίηση παιχνιδιού «Πιάσε το φαντασματάκι», Δ’ τάξη (https://codeweek.eu/view/580860/paikhnidi-sto-scratch-piase-to-fantasmataki)
  2. Δημιουργία εφαρμογής «Σχεδιασμός σχημάτων με προγραμματισμό», Ε’ τάξη (https://codeweek.eu/view/580759/skhediasmos-skhimaton-me-proghrammatismo-sto-scratch)
  3. Σχεδιασμός και υλοποίηση του παιχνιδιού «Λαβύρινθος», ΣΤ’ τάξη (https://codeweek.eu/view/581246/paikhnidi-lavirinthoy-sto-scratch)

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.

Η εκμάθηση συγγραφής κώδικα μας βοηθάει να κατανοούμε τον κόσμο που εξελίσσεται ταχύτατα γύρω μας, να διευρύνουμε τις γνώσεις μας για τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας και να αναπτύσσουμε δεξιότητες και ικανότητες, ώστε να ανακαλύπτουμε νέες ιδέες και να καινοτομούμε. O βασικός γραμματισμός όλων σε μια ψηφιακή εποχή πρέπει να περιλαμβάνει την κατανόηση του προγραμματισμού και την ανάπτυξη καίριων ικανοτήτων που σχετίζονται με την υπολογιστική σκέψη, όπως είναι η επίλυση προβλημάτων, η συνεργασία και οι δεξιότητες ανάλυσης.

Η έναρξη του προγράμματος ορίστηκε στις 16-10-23  και  η περάτωσή του στις 17-11-23. Επικεφαλής της δραστηριότητας ήταν  ο εκπαιδευτικός του σχολείου μας Αλέξανδρος Παναγιωτίδης (ΤΠΕ).

Ο στόχος των δραστηριοτήτων ήταν να αποκτήσουν οι μαθητές/τριες βασικές δεξιότητες προγραμματισμού. Με το online λογισμικό Scratch σχεδίασαν και δημιούργησαν διαδραστικά παιχνίδια/εφαρμογές με ιδιαίτερη επιτυχία.

Το ίδιο χρονικό διάστημα οι μικρότεροι μαθητές των τάξεων Α’-Γ’ ενίσχυσαν την αλγοριθμική τους σκέψη παίζοντας παιχνίδια εκμάθησης προγραμματισμού κυρίως από την ώρα του κώδικα*.

* Για περαιτέρω εξάσκηση οι μαθητές/τριες μπορούν να ανατρέξουν στις “προτεινόμενες on-line εφαρμογές (σε παιγνιώδη μορφή) προς εξοικείωση των μαθητών στην έννοια του προγραμματισμού και της αλγοριθμικής σκέψης”. Η κατηγοριοποίηση ανά τάξη είναι ενδεικτική.

1716997838423 1716997838431 1716997838450 1716997838458 1716997838502 1716997838510 1716997838352 1716997838363 1716997838381 1716997838400

 

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση