Τη Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2022 οι μαθητές της Α’, Β’ & Γ’ Δημοτικού επισκέφθηκαν το Παιδικό Μουσείο Θεσσαλονίκης όπου είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στο χώρο της “Μαγικής Παιχνιδοχώρας”, να έρθουν σ’επαφή με παιχνίδια του παρελθόντος καθώς και να συμμετάσχουν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Παίζοντας με ξεχασμένα τσίγκινα παιχνίδια” & στο ακόλουθο δημιουργικό εργαστήρι.
Πρόσφατα σχόλια