
Η κοινωνική λειτουργός και η ψυχολόγος της ΕΔΥ, σε συνεργασία με τη Διευθύντρια και τις υπεύθυνες νηπιαγωγούς του 7ου Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης, υλοποίησαν πρόγραμμα μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο.
Σκοπός του προγράμματος ήταν η εξοικείωση των μαθητών/τριών με το νέο σχολικό περιβάλλον, η ενίσχυση του αισθήματος ασφάλειας και η ομαλή προσαρμογή τους στις απαιτήσεις της νέας σχολικής βαθμίδας.

Στο πλαίσιο του προγράμματος υλοποιήθηκαν ποικίλες βιωματικές δραστηριότητες, όπως καταιγισμός ιδεών, συζητήσεις στην ολομέλεια, ζωγραφική και εικαστικές δημιουργίες. Μέσα από τις δράσεις αυτές, οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν σκέψεις, συναισθήματα και προσδοκίες σχετικά με τη μετάβασή τους στο Δημοτικό Σχολείο.
Επιπλέον, τα μέλη της ΕΔΥ και οι μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου συνεργάστηκαν με εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες του 8ου, του 81ου και του 90ού Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης, τα οποία επισκέφθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος. Κατά τη διάρκεια των επισκέψεων, γνώρισαν τους χώρους και τις αίθουσες διδασκαλίας των σχολείων, ενώ είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με μαθητές/τριες της Α΄ τάξης και να ενημερωθούν για την καθημερινότητα στο Δημοτικό Σχολείο.
