Γλυκό καλοκαιράκι αγαπημένο!!!
Ευχάριστο, χαρούμενο τρελούτσικο…
μας έρχεται παιδιά το καλοκαίρι…

Και εμείς το υποδεχόμαστε με την προετοιμασία μας για την καλοκαιρινή μας γιορτή!!!
Φτιάξαμε λοιπόν τα φανελάκια μας ζωγραφίζοντας ο καθένας στο μπλουζάκι του φίλου μας…


Ετοιμάσαμε την προσκλησούλα μας για τους αγαπημένους μας.. Ένα σημείωμα μέσα σε ένα μπουκάλι..

Φτιάξαμε παγωτάκια ξυλάκια για να κλείσουμε μέσα τα ποιήματά μας…


Πριν όμως να αποχαιρετήσουμε το πρώτο μας σχολείο, πήραμε μια ιδέα από το ΜΕΓΑΛΟ σχολείο!!!Το 1ο Δημοτικό σχολείο άνοιξε τις πόρτες του στα μεγάλα μας νήπια, που ενθουσιάστηκαν με όσα είδαν στην διπλανή αυλή!!!







Επειδή ο καιρός ζέστανε για τα καλά αποφασίσαμε να τρώμε και να δουλεύουμε κάποιες φορές έξω!!!

Ετοιμάσαμε με πολύ μεράκι τις καλοκαιρινές μας κάρτες….με τις ευχές μας για ένα όμορφο ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!


Σχεδίασαμε τα καραβάκια μας με τα όνειρά μας για το μέλλον φτιάχνοντας την τελευταία μας ομαδική δουλειά ώστε να ευχηθούμε Καλό Καλοκαίρι!!

Και για το τέλος τα αναμνηστικά μας καδράκια είναι έτοιμα για να μας θυμίζουν το πόσο όμορφη είναι η ζωή που μοιάζει με ένα καράβι που ταξιδεύει …..

Έτοιμα και τα αναμνηστικά μας…

Και η χρονιά μας κλείνει με τον πιο όμορφο τρόπο…μια εκδρομή για όλους μικρούς μεγάλους στο Ράντζο της πόλης μας!!!




ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!
ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΝΑ ΒΓΗΚΑΝ ΑΛΗΘΙΝΕΣ!!!

























































































































































—








































































































