ΠΑΣΧΑ,ΚΥΡΙΟΥ ΠΑΣΧΑ!!!
Το σχολείο μας στολίστηκε φορώντας τα γιορτινά του!!!



Ξεκινήσαμε να γνωρίζουμε τον Θεάνθρωπο και τη ζωή Του μιλώντας πρώτα για τα θαύματα που έκανε διδάσκοντας τους μαθητές του και όσους Τον ακολουθούσαν…


Γνωρίσαμε το σπουδαιότερο θαύμα του ¨Η Ανάσταση του Λαζάρου¨, το ζωγραφίσαμε και το φτιάξαμε σαν μακέτα!!

Δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στους 12 μαθητές του και το έργο τους και με μια ομαδική δουλειά να αναπαραστήσουμε το τελευταίο γεύμα μαζί τους!!Ο ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΕΙΠΝΟΣ!!


Μαθαίνουμε για τα Πάθη του Χριστού παρακολουθώντας την υπέροχη και συγκινητική αυτή ιστορία!!

Παρακολουθήσαμε την σταύρωσή Του και φυσικά την ζωγραφίσαμε.



Φυσικά βάψαμε αυγουλάκια…., με τον γνωστό τρόπο, πιστοί στην παράδοση!

Παίξαμε μαθηματικά παιχνίδια με αυγά πασχαλινά και καλάθια….


Παιχνίδια με τα γράμματα πεζά και κεφαλαία…. Παιχνίδι αντιστοίχισης…

Φυσικά φτιάξαμε τα καλαθάκια μας για να βάλουμε τις λιχουδιές και τα αυγά μας μέσα!!!


Στέλνουμε τις ευχές μας μέσα από τις καρτούλες – λαγουδάκι που δημιουργήσαμε και γράψαμε μόνοι μας..


ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!