Εργαστήρια Δεξιοτήτων “Ένα ταξίδι στα μνημεία του κόσμου!!!”
Το ταξίδι στα μνημεία του κόσμου ξεκίνησε με την έναρξη της σχολικής μας χρονιάς!!!


Στα πλαίσια του Άξονα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων “Φροντίζω το Περιβάλλον – Πολιτιστική κληρονομιά”, ξεκινήσαμε ένα μαγικό ταξίδι στη γη, για να γνωρίσουμε κάποια από τα πιο γνωστά μνημεία του κόσμου!!
Μιλήσαμε για τα μεταφορικά μέσα που θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε και έτσι φτιάξαμε τα τρενάκια μας με το όνομά μας στα βαγόνια!!




Μαζέψαμε τις βαλίτσες που έπεσαν από τα βαγόνια με το σωστό όνομα…

Φτιάξαμε βαλιτσούλες με το όνομά μας για να μάθουμε να το αναγνωρίζουμε και να το γράφουμε!!!

Και είμαστε πανέτοιμοι για την πρώτη μας στάση…
1η Στάση- Λευκός Πύργος, με αφορμή τον εορτασμό της γειτονικής μας Θεσσαλονίκης στις 26 Οκτωβρίου….




Φτιάξαμε έναν τρισδιάστατο Λευκό Πύργο με τον προστάτη της πόλης..




Μια ατομική μακέτα…με το σύμβολο της πόλης!!


Και μια ομαδική δουλειά με μια φανταστική μακέτα!!

Στη συνέχεια τα αποδημητικά πουλιά και το ταξίδι τους το φθινόπωρο στις ζεστές χώρες, μας οδηγούν στην Αφρική…
2η Στάση η Αίγυπτος με τις Πυραμίδες της!!


Για τον προορισμό αυτό θα χρειαστούμε διαβατήρια, γνωρίζουμε λοιπόν πως είναι πραγματικά και φτιάχνουμε τα δικά μας…


Ετοιμάζουμε τα εισιτήριά μας…

Μέσα από παιχνίδια παίρνουμε πληροφορίες για τη χρησιμότητα, την ιστορία και την κατασκευή των πυραμίδων!!

Με τη μορφή πάζλ κάνουμε τις δικές μας πυραμίδες..

Και με διάφορα υλικά…

Και φυσικά δημιουργούμε μια μακέτα για να αναπαραστήσουμε ό,τι μάθαμε!!



3η Στάση Βόρειος Πόλος και Ιγκλού, με αφορμή το ταξίδι του Αη Βασίλη στους πάγους!!!
Μπορεί να μην συναντήσαμε κάποιο γνωστό μνημείο, όμως μας εντυπωσίασε αυτή η πρωτότυπη κατοικία των ανθρώπων και αποφασίσαμε να μάθουμε όσα περισσότερα μπορούμε!!!



Συλλέξαμε πληροφορίες από το διαδίκτυο..

Μιλήσαμε για τους πόλους και τη ζωή σε αυτούς!!


Φτιάξαμε τα ατομικά μας Ιγκλού…

Και φυσικά μια ομαδική δουλειά…


4η Στάση Ιταλία Κολοσσαίο, με αφορμή το πιο γνωστό καρναβάλι του κόσμου, τον Αρλεκίνο, που ζούσε στην Ιταλία!!

Μεταφερθήκαμε στη Ρώμη για να μάθουμε το πως φτιάχτηκε το πανέμορφο αυτό στάδιο τα αρχαία χρόνια..

Το Κολοσσαίο τρισδιάστατο, ζωγραφίζοντάς το!!

Με ένα πάζλ αναπαραστήσαμε το Κολοσσαίο και τους δρόμους γύρω από αυτό, με τα χεράκια μας!!

Στο τέλος του ταξιδιού μας, επιστέφουμε στην Ελλάδα μας , με αφορμή την ενασχόληση μας με τη ζωή των 12 Θεών του Ολύμπου!!!
5η Στάση Αθήνα- Παρθενώνας


Ταξιδεύουμε λοιπόν στο χθες και το σήμερα και παίρνουμε πληροφορίες για το σημαντικότερο μνημείο του κόσμου!!


Με μια ομαδική δουλειά ζωντανεύουμε τον Παρθενώνα μας




Για το τέλος κρατήσαμε το καλύτερο…Στην τάξη μας μέσα είχαμε την ευκαιρία να μεταφερθούμε με τη βοήθεια της εικονικής πραγματικότητας και της τεχνολογίας, τη ευκαιρία να ταξιδέψουμε πίσω στο χρόνο και τα κάνουμε μια βόλτα στην Αρχαία Αθήνα, καταλήγοντας στον βράχο της Ακρόπολης και μπαίνοντας μέσα στον Ιερό Ναό!!!

Τελειώνοντας η χρονιά μέσα σε ένα βαλιτσάκι συγκεντρώσαμε όλα όσα μάθαμε, κρατώντας τα ως ενθύμιο!!!




















































































