Είμαστε δυνατοί! Είμαστε άξιοι! Είμαστε όμορφοι! Είμαστε αγαπητοί!
Το eTwinning πρόγραμμα που συμμετέχει φέτος το Νηπιαγωγείο μας, επικεντρώνεται στην ψυχική ενδυνάμωση των μαθητών μας και θα ενισχύσει την αυτογνωσία, την αυτοεκτίμηση και την αυτοπεποίθησή τους.
Οι στόχοι μας:
Οι μαθητές μας θα:
- ανακαλύψουν τον εαυτό τους και θα αποκτήσουν αυτογνωσία
- μάθουν να αγαπούν και να αποδέχονται τον εαυτό τους
- επικεντρώνονται στο να είναι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους
- ανακαλύψουν τα ταλέντα και τις ικανότητές τους
- πιστέψουν στον εαυτό τους και θα χαίρονται για τη μοναδικότητά τους
- συνεργαστούν με συνομηλίκους τους
- μάθουν συνεργατικά και θα διευρύνουν τις γνώσεις τους
- ανταλλάξουν εμπειρίες με άλλους εταίρους και χώρες
Στο έργο αυτό συμμετέχουν 33 εκπαιδευτικοί και οι μαθητές τους από σχολεία της Ελλάδας, Πορτογαλίας, Κύπρου, Τουρκίας και Ιταλίας.
Δείτε τα σχολεία μας στο χάρτη: https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1dREE00H_-PLUeUO1IjzNH73xV8HGl6g&usp=sharing
Την Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε η πρώτη διαδικτυακή συνάντηση των εκπαιδευτικών εταίρων για τη μεταξύ τους γνωριμία και τον προγραμματισμό των πρώτων δράσεων.
- Οκτώβριος
-Γνωριμία με τα σχολεία -εταίρους.
Ποιός καλύτερος τρόπος να έρθουμε σε επαφή από ένα παιχνίδι; Με σύμμαχο την τεχνολογία, συναντηθήκαμε διαδικτυακά μέσω webex και παίξαμε σε ζευγάρια φιδάκι. Το Β Τμήμα συναντήθηκε και έπαιξε με το 5ο Νηπιαγωγείο Νέων Μουδανιών και το 3ο Νηπιαγωγείο Χίου ενώ το Α τμήμα με το Νηπιαγωγείο San Michele από την Ιταλία.
-Συνδημιουργία του λογότυπου του προγράμματος.
Αρχικά, τα σχολεία κατέθεσαν τις προτάσεις τους για τον τύπου του λογότυπου οι οποίες και τέθηκαν σε ηλεκτρονική ψηφοφορία. Η πρόταση με τις περισσότερες ψήφους επιλέχθηκε ως τύπος του λογότυπου.
Στη συνέχεια κάθε σχολείο επέλεξε και διακόσμησε ένα κομμάτι του τίτλου του προγράμματος.
Με την συνεισφορά όλων διαμορφώθηκε το τελικό λογότυπό μας.
-Εξερευνώ την ταυτότητά μου
Πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες ώστε τα παιδιά να εξερευνήσουν την ταυτότητά τους και να μοιραστούν τα ενδιαφέροντα και τις ικανότητές τους με τους συνομηλίκους τους. Μέσα από αυτές τις δραστηριότητες, δημιουργούμε ένα θετικό περιβάλλον στην τάξη που καλλιεργεί την αποδοχή και την ανάδειξη όλων όσων κάνουν τα παιδιά μας μοναδικά.
Δημιουργούμε μια χρονοκάψουλα, και κρύβουμε μέσα κάποια στοιχεία και χαρακτηριστικά μας στην αρχή της σχολικής χρονιάς. Θα την ξεχάσουμε ως το τέλος του σχολικού έτους…. Τότε θα την ανοίξουμε και πάλι για να ανακαλύψουμε πως έχουμε εξελιχθεί…
-Συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα και την Code Week 4all Challenge μέσα από τη συμμαχία μας “We are STARS-dance”
- Νοέμβριος-Δεκέμβριος
-16 Νοεμβρίου: Διεθνής Ημέρα Ανεκτικότητας
Όλοι χαμογελάμε με τον ίδιο τρόπο!
Για αυτή την ξεχωριστή ημέρα τα παιδιά από τα συνεργαζόμενα σχολεία, ζωγραφίζουν από κοινού στην εφαρμογή Canva ένα αστέρι που χαμογελά…. Κάθε χαμόγελο ξεχωριστό αλλά και τόσο ίδιο…
-Μου αρέσω!
-Τα ταλέντα μου
- Τalent Show!!!
Κάθε παιδί κρύβει μέσα του ξεχωριστές δεξιότητες και έφτασε η στιγμή να τις αναδείξουμε! Oργανώνoυμε στο Νηπιαγωγείο μας Talent Show με σκοπό την ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης των μαθητών μας!
Και πράγματι, ανακαλύπτουμε τα super ταλέντα του νηπιαγωγείου μας!
Και τελικά όλοι έχουμε ένα ξεχωριστό ταλεντο, αρκεί να το ανακαλύψουμε!
- Ιανουράριος-Φεβρουάριος
Ένα βίντεο από το μικρό αστεράκι μας δείχνει πώς μπορούμε να το βοηθήσουμε, υλοποιώντας κάποιες δραστηριότητες τους μήνες Ιανουάριο και Φεβρουάριο.
Σε αυτή την ενότητα μιλάμε για τα συναισθήματα! Μαθαίνουμε να τα αναγνωρίζουμε, να τα εκφράζουμε, να τα διαχειριζόμαστε!
1.Βρίσκω το συναίσθημα: Χαρά -Λύπη -Θυμός-Φόβος παρέα με το beebot.
2. Παίζουμε μαζί, μιμούμαστε συναισθήματα
Τα παιδιά των συνεργαζόμενων σχολείων συναντιούνται διαδικτυακά ανά ομάδες και παίζουν μαζί με “Τον τροχό των συναισθημάτων” . Γυρνάμε τον τροχό, αναγνωρίζουμε το συναίσθημα που τύχαμε και το μιμούμαστε με τον δικό μας μοναδικό τρόπο.
3. Πώς αισθάνεται; Ας το μάθουμε παίζοντας μαζί.
Συναντιόμαστε και πάλι διαδικτυακά με τους φίλους μας και παίζουμε μαζί ένα παιχνίδι στο Kahoot. Πόσο καλά μπορούμε να αναγνωρίσουμε τα συναισθήματα;
4. Πώς αντιδράς όταν…
Αφού μάθαμε να αναγνωρίζουμε συναισθήματα, ήρθε η ώρα να βρούμε τρόπους να τα διαχειριζόμαστε… Τι κάνουμε όταν νιώθουμε χαρά λύπη θυμό ή φόβο; Οι μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων επέλεξαν από ένα avatar και ένα συναίσθημα και μας μιλούν για το πώς το διαχειρίζονται με υγιή τρόπο.
- Μάρτιος
Οι δραστηριότητες αυτού του μήνα επικεντρώνονται στο να χτίσουμε την αυτοεκτίμησή μας και στη Διεθνή ημέρα χαράς
- Ο χορός της ευτυχίας
Γιορτάζουμε τη διεθνή ημέρα χαράς αντλώντας έμπνευση από το τραγούδι του Pharell Williams: «Happy» και το βίντεο (https://www.youtube.com/watch?v=C7dPqrmDWxs). Φοράμε κι εμείς τα καπέλα που μας κάνουν χαρούμενους και χορεύουμε εκφράζοντας την χαρά μας.
2. Η κούκλα της αυτοεκτίμησης
3. Το βάζο των ονείρων μας
5. Οι περιπέτειες του μικρού Tommy: Ένα συνεργατικό βιβλίο των μαθητών μας για την ιστορία ενός μικρού αγοριού χωρίς αυτοεκτίμηση που όμως μέσα από διάφορες περιπέτειες έγινε ένα παιδί γεμάτο αυτοπεποίθηση!
6. Δημιουργούμε μαζί το puzzle της αυτοεκτίμησης
- Απρίλιος
Πράξεις καλοσύνης!
Βρέχει καλοσύνη!!!
Στο νηπιαγωγείο μας…
και σε όλα τα σχολεία μας….
Συνεργατική αφίσα
Παίζουμε τρίλιζα
Με το 6ο Νηπιαγωγείο Κατερίνης
- Τελική -Απολογιστική συνάντηση των εκπαιδευτικών εταίρων
Το eTwinning πρόγραμμά μας “We are STARS!” οδεύει προς την ολοκλήρωσή του και οι εκπαιδευτικοί των συνεργαζόμενων σχολείων πραγματοποιήσαν την Πέμπτη 16 Μαΐου την τελική-απολογιστική τους συνάντηση. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά και σε αυτήν συζητήθηκαν θέματα που αφορούν την πορεία και το κλείσιμο του έργου. Για μια ακόμη φορά επιβεβαιώσαμε την αξία του eTwinning, που μας δίνει τη δυνατότητα για εποικοδομητική συνεργασία και ανταλλαγή καλών πρακτικών με συναδέλφους από άλλες χώρες. Ευχαριστούμε πολύ τους ιδρυτές και όλους τους συναδέλφους που συνεισέφεραν σε αυτό το αξιόλογο πρόγραμμα ψυχικής ενδυνάμωσης των μαθητών μας. Ανυπομονούμε για το επόμενο…..
- Αξιολόγηση
Καθώς το πρόγραμμά μας έφτασε στο τέλος του ήρθε η στιγμή μαθητές εκπαιδευτικοί και γονείς να κάνουμε μια τελική αξιολόγηση του έργου.
Μαθητές: Ανοίγουμε τις χρονοκάψουλες και αξιολογούμε!!
Ώρα να δούμε πως εξελιχθήκαμε από την αρχή του προγράμματος.
Στη συνέχεια, οι μαθητές μας θυμήθηκαν τις δραστηριότητες και αξιολόγησαν το πρόγραμμα με τα δικά τους μάτια. Οι περισσότεροι αισθάνονται λυπημένοι που τελειώνει και αυτό έχει τη σημασία του!
Τα αποτελέσματα αξιολόγησης του προγράμματος από τους μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων αποτυπώνονται στην παρακάτω παρουσίαση
https://prezi.com/view/rDWQfhK7u4J9IIQ216G6/
Γονείς: Parent evaluation Result analisys:
Οι γονείς των μαθητών των συνεργαζόμενων σχολείων συμπλήρωσαν ηλ.φόρμα αξιολόγησης google και προέκυψαν τα παρακάτω αποτελέσματα
” The questionaire received 235 answers from the partners in Greece,Portugal, Cyprus, Turkey, Italy.
The majority, 97,4%, of the parents answered that the project contributed positively to the development of their children. And only a small percentage answered that they were not sure.
It is clear that the majority of parents agree that it is important for their children to participate in these kind ( self esteem boosting) projects 90,9% and only a very small percentage answered No and 8,6% Maybe.
It is good that parents also do self esteem boosting activities at home, contributing with the school envoiroment to our childrens personality boosting. The percentage was 59,1% always and 38,4% and a very small persentage none.
It is also very clear that eTwinning projects promotes students collaboration and creativity. Parents have seen the difference in their childrens behaviour and learning and have a positive attidute to eTwiinning projects. “
Εκπαιδευτικοί: Στην παρακάτω αφίσα αποτυπώνονται τα αποτελέσματα αξιολόγησης του προγράμματος από τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν.
- Πιστοποιητικά Συμμετοχής
Στο τέλος του προγράμματος μαθητές κι εκπαιδευτικοί έλαβαν με χαρά τα πιστοποιητικά συμμετοχής τους.
- Εθνική Ετικέτα Ποιότητας
Το Σεπτέμβριο λάβαμε από τον Εθνικό Οργανισμό Υποστήριξης eTwinnig την Εθνική Ετικέτα ποιότητας για το έργο μας. Συγχαρητήρια σε όλους και ειδικά στους μαθητές μας, τους μεγάλους πρωταγωνιστές!