ΠΕΙΡΑΤΕΣ-ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ
Η ΚΥΡΑ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!
ΣΤΟΛΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΕΣ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΑΙΔΩΝ ΠΕΝΤΕΛΗΣ-ΤΡΕΦΟΜΑΙ ΣΩΣΤΑ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΤΟΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΠΑΙΔΩΝ ΠΕΝΤΕΛΗΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Αγαπητοί γονείς σας ενημερώνουμε, ότι την Παρασκευή 21/3/2014 θα πραγματοποιηθεί δράση στα πλαίσια του Προγράμματος Αγωγής Υγείας που υλοποιήσαμε με θέμα ”Τρέφομαι σωστά”. Η δράση περιλαμβάνει διακόσμηση του τμήματος ΩΡΛ του Νοσοκομείου Παίδων Πεντέλης με κατασκευές τις οποίες έχουμε ετοιμάσει μαζί με τα παιδιά.
Το Νοσοκομείο θα επισκεφθούν εκπαιδευτικός και όσοι γονείς επιθυμούν στις 12:30.
Παρακαλούμε όσους ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν να μας ενημερώσουν σχετικά.
Ευχαριστούμε πολύ,
οι νηπιαγωγοί.

























