ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΔΩΡΕΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ
Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση θα θέλαμε να εκφράσουμε τις πιο θερμές μας ευχαριστίες προς την οικογένεια Γουπίου για την ευγενική προσφορά τους προς το σχολείο μας.
Τα παιχνίδια των παιδιών τους, που με τόση αγάπη μας εμπιστεύτηκαν και μας έφεραν στο σχολείο — η όμορφη κουζίνα, το κουκλόσπιτο, το αυτοκινητάκι καθώς και το μικρό παιδικό κρεβάτι-κούνια — αποτελούν πλέον πολύτιμο κομμάτι της καθημερινότητάς μας και χαρίζουν χαρά, δημιουργικότητα και ζεστασιά σε όλα τα παιδιά.
Η πράξη αυτή είναι ιδιαίτερα συγκινητική, καθώς μέσα από τη δωρεά τους συνεχίζεται το παιχνίδι και η αγάπη των παιδιών τους, προσφέροντας όμορφες στιγμές και σε άλλα παιδιά. Παράλληλα, αναδεικνύεται η αξία της προσφοράς και της επαναχρησιμοποίησης, καλλιεργώντας στα παιδιά μας την έννοια του σεβασμού προς τα αντικείμενα και το περιβάλλον, αλλά και τη σημασία της αλληλεγγύης.
Σας ευχαριστούμε θερμά για την εμπιστοσύνη, τη γενναιοδωρία και τη στήριξή σας.
Η ΠΛΑΣΤΕΛΙΝΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ-ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΟΜΑ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΜΠΛΕ ΚΑΔΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ 2026
Σήμερα το 7ο Νηπιαγωγείο Αρτέμιδος συμμετείχε στην Πανελλήνια Δράση του Δικτύου Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης για την Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού.
Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε δράσεις που στόχο είχαν να καλλιεργήσουν την ενσυναίσθηση, τον σεβασμό και τη συνεργασία. Μέσα από συζήτηση, παιχνίδι και συμβολικές δραστηριότητες μπήκαμε «στη θέση του άλλου» και στείλαμε όλοι μαζί ένα δυνατό μήνυμα:
Λέμε ΟΧΙ στη βία και στον εκφοβισμό
και ΝΑΙ στη φιλία, την κατανόηση και τον σεβασμό.
Συγχαρητήρια στα παιδιά για τη συμμετοχή τους και τη θετική τους στάση! 💛
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Το 7ο Νηπιαγωγείο Αρτέμιδος συμμετέχει στην Πανελλήνια Δράση του Δικτύου Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης για την Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, η οποία πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
Η δράση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 6 Μαρτίου 2026 και ώρα 10:30 π.μ. στον χώρο της σχολικής αυλής του 7ου Νηπιαγωγείου Αρτέμιδος. Στόχος της συμμετοχής μας είναι η ευαισθητοποίηση των παιδιών σε θέματα σεβασμού, αποδοχής και συνεργασίας, καθώς και η καλλιέργεια αξιών που προάγουν ένα ασφαλές και υποστηρικτικό σχολικό περιβάλλον.
Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, συζητήσεις και συμβολικές δράσεις, τα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να μπουν «στη θέση του άλλου» και να εκφράσουν το δικό τους ηχηρό μήνυμα:
«Λέμε ΟΧΙ στη βία και στον εκφοβισμό».
Με τη συμμετοχή μας στη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, ενώνουμε τη φωνή μας με σχολεία από όλη την Ελλάδα, προωθώντας τη φιλία, την ενσυναίσθηση και τον αλληλοσεβασμό.
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟΥ: ΤΑ ΠΟΛΥΤΙΜΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΝΟ
Σήμερα στο νηπιαγωγείο μας είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε τη θεατρική ομάδα Τα Πάντα Φι, η οποία παρουσίασε την κουκλοθεατρική παράσταση Τα Πολύτιμα Σκουπίδια του Κυρίου Νο.
Η δράση εντάσσεται στο πλαίσιο των παιδαγωγικών μας στόχων για την καλλιέργεια της περιβαλλοντικής συνείδησης και της υπεύθυνης στάσης απέναντι στο φυσικό περιβάλλον. Μέσα από το θέατρο και τη δύναμη της αφήγησης, τα παιδιά:
-
κατανόησαν τη σημασία της ανακύκλωσης και της επαναχρησιμοποίησης υλικών,
-
ανέπτυξαν στάσεις σεβασμού και φροντίδας προς το περιβάλλον,
-
εξάσκησαν τη συνεργασία και τη συμμετοχικότητα,
-
ενίσχυσαν τη φαντασία, την κριτική σκέψη και την ικανότητα επίλυσης προβλημάτων,
-
εξέφρασαν συναισθήματα και απόψεις μέσα από τον διάλογο που ακολούθησε.
Η διαδραστική μορφή της παράστασης ενθάρρυνε την ενεργή εμπλοκή των παιδιών, μετατρέποντάς τα από απλούς θεατές σε συμμέτοχους της ιστορίας. Με τρόπο βιωματικό και ευχάριστο, η μάθηση έγινε εμπειρία και η γνώση συνδέθηκε με την καθημερινότητά τους.
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2026-2027 (2/3 ΕΩΣ 27-3-2026)
Οι εγγραφές στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2026-2027 γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov,gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής, από 2 έως 27 Μαρτίου 2026. Η διαδικασία αυτή θα γίνεται από το γονέας/κηδεμόνα για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: (https://proti-eggrafi.services.gov.gr).
Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2026-2027, θα φοιτήσουν μαθητές που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις της παρ.3β, του άρθρου 33 του ν. 4521/2018 (ΦΕΚ Α’ 38). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2026-27, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2022. Επισημαίνεται ότι, η φοίτηση των νηπίων που συμπληρώνουν ηλικία τεσσάρων (4) ετών γίνεται υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας.
Εγγραφές θα πραγματοποιούνται καθημερινά από τις 12:30 μ.μ. έως τις 13:30 μ.μ.
Παρακάτω μπορείτε να βρείτε Συνοπτικές οδηγίες, Ερωτήσεις και Απαντήσεις σχετικά με τη διαδικασία, Τα γεωγραφικά όρια της περιφέρειας του 7ου Νηπιαγωγείου Αρτέμιδας καθώς και το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή.
Συνοπτικές οδηγίες
https://blogs.sch.gr/7nipartem/files/2024/02/ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ-ΟΔΗΓΙΕΣ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ-ΕΓΓΡΑΦΗΣ2024-2025.pdf
Τα γεωγραφικά όρια της περιφέρειας του 7ου Νηπιαγωγείου Αρτέμιδας
https://blogs.sch.gr/7nipartem/files/2024/02/ΝΕΑ-ΟΡΙΑ-ΤΟΥ-7ΟΥ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ-ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ.pdf
ΑΔΥΜ
ΑΔΥΜ
ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ ΠΑΡΤΙ 2025-2026 – ΝΤΥΝΟΜΑΣΤΕ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
🎭🎉 Αποκριάτικο Πάρτι στο Νηπιαγωγείο μας! 🎉🎭
Με πολλή χαρά, μουσική και γέλια γιορτάσαμε τις Απόκριες στο νηπιαγωγείο μας!
Χορέψαμε, παίξαμε παραδοσιακά παιχνίδια όπως το γαϊτανάκι, τον Χαραλάμπη και το «πώς το τρίβουν το πιπέρι», διασκεδάσαμε με μουσικές καρέκλες και απολαύσαμε κάθε στιγμή αυτής της ξεχωριστής ημέρας.
Η γιορτή μας ολοκληρώθηκε με έναν πλούσιο και γευστικό μπουφέ, γεμάτο λιχουδιές και αγάπη, που είχαν ετοιμάσει με μεράκι οι γονείς των παιδιών μας.
🙏 Ένα μεγάλο και θερμό ευχαριστώ στους γονείς για τη στήριξη, τη συνεργασία και τη συνεχή τους παρουσία δίπλα μας. Η συμβολή σας κάνει τις σχολικές μας στιγμές ακόμη πιο όμορφες και αξέχαστες για τα παιδιά!
Και του χρόνου με υγεία και χαμόγελα! 🎊😊
ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ: ΟΙΚΟΛΟΓΗΜΑΤΑ
Σήμερα, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και του περιβαλλοντικού προγράμματος που εφαρμόζουμε, παρακολουθήσαμε το κουκλοθέατρο «Οικολογήματα», βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο του Βαγγέλης Ηλιόπουλος, από τη θεατρική ομάδα Κουκό Μουκλό.
Μέσα από μια διαδραστική και ευαισθητοποιημένη παράσταση, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν σημαντικά περιβαλλοντικά μηνύματα:
🌍 Την προστασία της φύσης και των δασών
♻️ Τη σημασία της ανακύκλωσης και της μείωσης των απορριμμάτων
🌱 Τον σεβασμό προς όλα τα έμβια όντα
🌎 Την προσωπική ευθύνη του καθενός μας για έναν πιο βιώσιμο πλανήτη
Η τέχνη του κουκλοθέατρου έγινε ένα όμορφο μέσο μάθησης, ενισχύοντας τη συνεργασία, την κριτική σκέψη και την οικολογική συνείδηση των παιδιών.































































