Αρχείο ημέρας 5 Μαΐου, 2025

Γνωρίζοντας τη Μαγνησία…

2 Μαΐου 2025: Στις 8:00 ξεκινήσαμε από τον χώρο του σχολείου την ημερήσια εκδρομή μας με προορισμό τον Βόλο. Πρώτος μας σταθμός ένα από τα παλαιότερα μουσεία της Ελλάδας, το Αθανασάκειο Αρχαιολογικό Μουσείο του Βόλου, όπου περιηγηθήκαμε στις αίθουσές του μελετώντας ευρήματα από τη Νεολιθική κιόλας εποχή στην περιοχή της Θεσσαλίας. Στη συνέχεια, ακολουθώντας τη διαδρομή προς Μακρινίτσα, θαυμάσαμε από ψηλά τη θέα της πόλης του Βόλου και οδηγηθήκαμε στη Μακρινίτσα. Περπατήσαμε, ξεκουραστήκαμε, φωτογραφηθήκαμε στη σκιά του πλατάνου και επισκεφτήκαμε το Βυζαντινό μουσείο «Οξεία Επίσκεψις». Η ξενάγηση και τα ενδιαφέροντα εκθέματα εντυπωσίασαν τους μαθητές μας.

bolos 1

Όμως δε θα μπορούσαμε να επιστρέψουμε χωρίς να απολαύσουμε μια βόλτα στην παραλία του Βόλου, χωρίς να μιλήσουμε στους μαθητές για το Πανεπιστήμιο που βρίσκεται εκεί και να περπατήσουμε ως την εκκλησία του Αγίου Νικολάου.

bolos 2

 

Κάθε εκδρομή, κάθε ταξίδι κάνει τους μαθητές μας πιο πλούσιους σε εμπειρίες!!!

Οι συνοδοί εκπαιδευτικοί: Κουτσοπιά Π., Καλύβα Μ., Διαμαντή Γ.

Επίσκεψη στην πινακοθήκη

Την Παρασκευή 28-03-2025 και την Πέμπτη 10-04-2025 κατά ομάδες,οι μαθητές της Α’ τάξης του 7ου Γυμνασίου επισκέφθηκαν τη Δημοτική Πινακοθήκη της Καρδίτσας.
Αρχικά,οι μαθητές περιηγήθηκαν στο ισόγειο,όπου είχαν την ευκαιρία να δουν μια ιστορική-επετειακή έκθεση.Εκεί,θαύμασαν λιθογραφικές μορφές ηρώων και αναπαραστάσεις προσωπογραφιών,έργα του Βαυαρού καλλιτέχνη Πέτερ Φον Ες,αφιερωμένα στην Επανάσταση του 1821.Η έκθεση περιελάμβανε επίσης ιστορικά κειμήλια και έντυπα της εποχής από τη συλλογή του Β.Νικόλτσιου.
Στη συνέχεια,οι μαθητές επισκέφθηκαν τη μόνιμη έκθεση της Πινακοθήκης,με έργα του Γ.Γολδάση και του Γ.Βαλταδώρου,καθώς και έργα άλλων καλλιτεχνών.Επιπλέον,οι μαθητές,εμπνευσμένοι από τα έργα των καλλιτεχνών,δημιούργησαν τις δικές τους ζωγραφιές.
Τέλος,η επίσκεψη στην Πινακοθήκη της Καρδίτσας αποτέλεσε μια αξέχαστη εμπειρία για τους μαθητές της Α’ τάξης του 7ου Γυμνασίου.Μέσα από την επαφή τους με την τέχνη,οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να διευρύνουν τους ορίζοντές τους,να καλλιεργήσουν την αισθητική τους αντίληψη και να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη.
Συνοδοί της επίσκεψη ήταν οι εκπαιδευτικοί Καραγιάννης Ι.,Κονταλή Ι. και Τζιντζαράς Σ.thumbnail IMG 0878

Παγκόσμια ημέρα φιλοζωίας

Την Παρασκευή 4-04-2025,με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Φιλοζωίας,το 7ο Γυμνάσιο Καρδίτσας υποδέχθηκε τον κτηνίατρο Πέτρο Κονταλή.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του,ο κ.Κονταλής μίλησε στους μαθητές για τη σημασία της φροντίδας και της προστασίας των ζώων,τόσο των κατοικίδιων όσο και των αδέσποτων.Αναφέρθηκε στις βασικές ανάγκες των ζώων,όπως η σωστή διατροφή,η υγιεινή και η ιατρική περίθαλψη,ενώ τόνισε την ανάγκη για υπεύθυνη υιοθεσία και την καταπολέμηση της εγκατάλειψης.
Επιπλέον, ο κτηνίατρος ενημέρωσε τους μαθητές για τα δικαιώματα των ζώων και τις υποχρεώσεις τους απέναντί τους,καλώντας τους να γίνουν ενεργοί πολίτες και να συντελέσουν στη δημιουργία μιας πιο φιλόζωης κοινωνίας.
Τέλος,η ομιλία και η αλληλεπίδραση του κ.Κονταλή με τους μαθητές,συνέβαλε σημαντικά στην ευαισθητοποίησή τους σε θέματα που αφορούν την ευζωία των ζώων,ενισχύοντας την υπεύθυνη στάση τους απέναντι σε αυτά.

thumbnail IMG 0292 thumbnail IMG 0302