Δ2 Εργαστήριο Δεξιοτήτων:”SOS όχι πλαστικά στη θάλασσα”

Το Δ2 και η δασκάλα τους, Σοφία Καράγιαννη, ολοκλήρωσαν το 2ο εργαστήριο δεξιοτήτων με τίτλο: “SOS όχι πλαστικά στη θάλασσα” . Το τμήμα πήγε εκδρομή στο ενυδρείο όπου έμαθε για τις κατηγορίες πλαστικών απορριμμάτων, τις οικολογικές συνέπειες που έχουν τα πλαστικά απορρίμματα στα θαλάσσια οικοσυστήματα, τη χρήση του μικροσκοπίου για τον εντοπισμό πλαστικών σε θαλάσσια

 » Διαβάστε περισσότερα

Το Γ1 στο Εργαστήρι Ζαχαροπλαστικής

Με μια γλυκιά εκδρομή είπε να κλείσει, για φέτος τη σχολική χρονιά το Γ΄1. Οι μαθητές και οι μαθήτριες μαζί με την δασκάλα του τμήματος, Νατάσα Μυλωνά, επισκέφτηκαν το Μουσείο Ζαχαροπλαστικής Τέχνης θαυμάζοντας τα σπάνια εκθέματα και το Εργαστήριο Ζαχαροπλαστικής «Κουμάκης» στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων “Γνωρίζω τα επαγγέλματα”. Γνώρισαν το επάγγελμα του ζαχαροπλάστη, πήραν

 » Διαβάστε περισσότερα