4η Θέση στην Οικολογική Δράση “FollowGreen”
Οι προσπάθειες της χρονιάς απέδωσαν πολλαπλούς καρπούς! Ανακυκλώσαμε ακόμα περισσότερο στο σχολείο και την καθημερινότητά μας! Κάναμε την ανακύλωση μέρος της ζωής μας και τελικά βγήκαμε και κερδισμένοι! Καταφέραμε να τερματίσουμε στην 4η θέση ανάμεσα σε Δημοτικά και Γυμνάσια του Δήμου μας! Την Τρίτη, 6/6, ο Γιώργος Αλεγκάκης (εκπαιδευτικός Πληροφορικής) υπεύθυνος και η Ιωάννα Μυλωνά