Γ΄1 : Εργαστήρια Δεξιοτήτων: «Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα»

Οι μαθητές και μαθήτριες του Γ΄1 με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού, Νατάσας Μυλωνά, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με θέμα «Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα», έλαβαν μέρος σε δραστηριότητες με στόχο την αναγνώριση της παρουσία της διαφορετικότητας στους ανθρώπους ως ενδιαφέρουσα και φυσιολογική, καθώς και τη συνειδητοποίηση ότι είναι και οι ίδιοι μέλη αυτής της διαφορετικότητας, αφού κάθε άνθρωπος

 » Διαβάστε περισσότερα

Μια λαμπάδα βγαλμένη απο τη βιβλιοθήκη μας

Μια λαμπάδα βγαλμένη απο τη βιβλιοθήκη μας!!!
Το καλύτερο ταίρι της λαμπάδας είναι ένα βιβλίο, έτσι μας είπε η κα. Ιωάννα!
Την Παρασκευή 7/4, δυο παιδιά του σχολείου μας θα κληρωθούν για ενα σετ λαμπάδας-βιβλίου!!!❤️

 » Διαβάστε περισσότερα

Στο Γ1 έβαψαν και διακόσμησαν ιδιαίτερα πασχαλινά αβγά

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ1 με τη βοήθεια της δασκάλας τους Νατάσας Μυλωνά, αφού ενημερώθηκαν, για τις άγιες μέρες που ακολουθούν, έβαψαν και διακόσμησαν ιδιαίτερα πασχαλινά αβγά, με έναν δημιουργικό και ξεχωριστό τρόπο που το απόλαυσαν
και τους ενθουσίασε!!! Δείτε και το βίντεο!!!

Κυνήγι Πασχαλινού Αυγού από το Β1

– Ποιος βρήκε τα σοκολατένια αυγά της κα Ελένης (Φθενάκη);
– Τα παιδιά του Β1 φυσικά!!!
Το Κυνήγι Πασχαλινού Αυγού στέφθηκε με επιτυχία!
Καλό Πάσχα από το Β1!!!

Οι δίσκοι του Γ2

Οι μαθητές και μαθήτριες του Γ΄2 με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Βαγγελιώς Βαρδουλάκη, στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας, ενότητα “Μινωικός Πολιτισμός” έφτιαξαν τους δικούς του δίσκους τύπου “Φαιστού” με ξεχωριστά ιερογλυφικά και νοήματα!

 

337053964 1294342107820338 406575344181565991 n » Διαβάστε περισσότερα

Το Δ1 και Ε1 βόλτα στα μνημεία της πόλης

Την Τετάρτη, 5/4, λίγο πριν κλείσουμε για τις διακοπές του Πάσχα,  τα τμήματα Δ1 (Γωγώ Ζήση) και Ε1 (Αναστασία Θεοδωρακόπουλου) περιηγήθηκαν στα σημαντικότερα μνημεία της πόλης,  περπάτησαν την ιστορία της,  κατέγραψαν τα βασικότερα στοιχεία των μνημείων απαντώντας στο φυλλάδιο που τους δόθηκε και έπειτα συζήτησαν στις τάξεις τους αναλυτικά για τα μνημεία αυτά.

 

 » Διαβάστε περισσότερα

Δ1 και Ε1 περιηγήθηκαν σε μνημεία της πόλης

Τα τμήματα Δ1 (Γωγώ Ζήση) και Ε1 (Αναστασία Θεοδωρακόπουλου) περιηγήθηκαν στα σημαντικότερα μνημεία της πόλης, περπάτησαν την ιστορία της, κατέγραψαν τα βασικότερα στοιχεία των μνημείων απαντώντας στο φυλλάδιο που τους δόθηκε και έπειτα συζήτησαν στις τάξεις τους αναλυτικά για τα μνημεία αυτά.

IMG 20230405 110629 2 » Διαβάστε περισσότερα

Βιωματικό Εργαστήριο του Ιατροπαιδαγωγικού Ινστιτούτου με θέμα: “ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ”.

Τα παιδιά των Ε και Στ τάξεων είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ένα βιωματικό εργαστήριο του Ιατροπαιδαγωγικού Ινστιτούτου με θέμα: “ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ”. Ο συντονισμός του εργαστηρίου έγινε από την κα. Νάντια Λουλακάκη (παιδοψυχίατρος) και ο κ. Γιάννη Τζουανάκη ( Msc. Ψυχολόγο), ενώ τον συντονισμό των ομάδων είχαν οι κ. Κατερίνα Γαλανού

 » Διαβάστε περισσότερα

Παγκόσμια Μέρα Παιδικού Βιβλίου στην βιβλιοθήκη μας

2 Απριλίου
Παγκόσμια Μέρα Ενημέρωσης & Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό
Παγκόσμια Μέρα Παιδικού Βιβλίου
Μια μέρα με δύο σημαντικές υπενθυμίσεις!!!
Αν διαβάζεις βιβλία θα δεις τους γύρω σου με τα σωστά μάτια… της ψυχής!
Κανένα βιβλίο δεν είναι ίδιο με κάποιο άλλο, κανένας άνθρωπος δεν είναι ίδιος με κάποιον

 » Διαβάστε περισσότερα