Η Ε τάξη εκδρομή στο κέντρο της πόλης

Το Ε1 (Μαριτίνα Νεστοράκη) και Ε2 (Ιωάννα Μυλωνά) ολοκλήρωσαν τις εκδρομές τους με μια άκρως διασκεδαστική επίσκεψη σε ένα “Δωμάτιο με Γρίφους”. Συνδύασαν την επίσκεψη τους στο “Escape Room” με μία βόλτα στο κέντρο της πολης! Επισκέφθηκαν την Βασιλική Αγίου Μάρκου – Δημοτική Πινακοθήκη όπου περιηγήθηκαν στην έκθεση Ζωγραφικής του Συλλόγου ¨Αρτεμισία¨με τίτλο

 » Διαβάστε περισσότερα