Σκυταλοδρομία Ποίησης από το Ε2

Η εκπαιδευτικός μας Ιωάννα Μυλωνά, πραγματοποίησε με το τμήμα της Ε2 Σκυταλοδρομία Ποίησης. Όλα τα παιδιά της τάξης, με τυχαία σειρά, κλήθηκαν να βρουν ένα ποίημα με στοιχείο την λέξη σκυτάλη, στο τέλος αυτής της πολύμηνης διαδικασίας συγκεντρώθηκαν 18 ποιήματα (όσα και τα παιδιά της τάξης)! Η εκπαιδευτικός συνδύασε τα ποιήματα με διάσημους πίνακες και

 » Διαβάστε περισσότερα

Αποχαιρετιστήρια γιορτή της ΣΤ

Το απόγευμα της Τετάρτης, 14/6, πραγματοποιήθηκε η αποχαιρετιστήρια γιορτή της ΣΤ τάξης! Μέσα σε κλίμα συγκίνησης τα παιδιά αποχαιρέτησαν το δημοτικό και οι εκπαιδευτικοί και γονείς που παρεβρέθηκαν τους ευχήθηκαν τα καλύτερα για την επόμενη σημαντική στροφή της ζωής τους!
Συγχαρητήρια στα παιδιά της ΣΤ τάξης και στους εκπαιδευτικούς μας, Δήμητρα Σκαφίδα

 » Διαβάστε περισσότερα

Δ2 Εργαστήριο Δεξιοτήτων:”SOS όχι πλαστικά στη θάλασσα”

Το Δ2 και η δασκάλα τους, Σοφία Καράγιαννη, ολοκλήρωσαν το 2ο εργαστήριο δεξιοτήτων με τίτλο: “SOS όχι πλαστικά στη θάλασσα” . Το τμήμα πήγε εκδρομή στο ενυδρείο όπου έμαθε για τις κατηγορίες πλαστικών απορριμμάτων, τις οικολογικές συνέπειες που έχουν τα πλαστικά απορρίμματα στα θαλάσσια οικοσυστήματα, τη χρήση του μικροσκοπίου για τον εντοπισμό πλαστικών σε θαλάσσια

 » Διαβάστε περισσότερα

Το Γ1 στο Εργαστήρι Ζαχαροπλαστικής

Με μια γλυκιά εκδρομή είπε να κλείσει, για φέτος τη σχολική χρονιά το Γ΄1. Οι μαθητές και οι μαθήτριες μαζί με την δασκάλα του τμήματος, Νατάσα Μυλωνά, επισκέφτηκαν το Μουσείο Ζαχαροπλαστικής Τέχνης θαυμάζοντας τα σπάνια εκθέματα και το Εργαστήριο Ζαχαροπλαστικής «Κουμάκης» στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων “Γνωρίζω τα επαγγέλματα”. Γνώρισαν το επάγγελμα του ζαχαροπλάστη, πήραν

 » Διαβάστε περισσότερα

Η Ε τάξη εκδρομή στο κέντρο της πόλης

Το Ε1 (Μαριτίνα Νεστοράκη) και Ε2 (Ιωάννα Μυλωνά) ολοκλήρωσαν τις εκδρομές τους με μια άκρως διασκεδαστική επίσκεψη σε ένα “Δωμάτιο με Γρίφους”. Συνδύασαν την επίσκεψη τους στο “Escape Room” με μία βόλτα στο κέντρο της πολης! Επισκέφθηκαν την Βασιλική Αγίου Μάρκου – Δημοτική Πινακοθήκη όπου περιηγήθηκαν στην έκθεση Ζωγραφικής του Συλλόγου ¨Αρτεμισία¨με τίτλο

 » Διαβάστε περισσότερα

4η Θέση στην Οικολογική Δράση “FollowGreen”

Οι προσπάθειες της χρονιάς απέδωσαν πολλαπλούς καρπούς! Ανακυκλώσαμε ακόμα περισσότερο στο σχολείο και την καθημερινότητά μας! Κάναμε την ανακύλωση  μέρος της ζωής μας και τελικά βγήκαμε και κερδισμένοι! Καταφέραμε να τερματίσουμε στην 4η θέση ανάμεσα σε Δημοτικά και Γυμνάσια του Δήμου μας! Την Τρίτη, 6/6, ο Γιώργος Αλεγκάκης (εκπαιδευτικός Πληροφορικής) υπεύθυνος και η Ιωάννα Μυλωνά

 » Διαβάστε περισσότερα